اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه

  • سینه

چاقی موضعی با تزریق چربی به سینه ایده جدیدی نیست، اما همیشه بحث برانگیز بوده است. مخصوصا، این ترس وجود داشته است که پروتز زیبایی سینه با چربی گرفته شده از بدن خود فرد منجر به شکل گیری کیست و جمع شدن کلسیم در بافت بدن ( کلسیفیکاسیون) می شود که مانع از معاینات  ماموگرافی برای تشخیص سرطان سینه می شود.

لیپومدلینگ عموما تحت بی هوشی عمومی صورت می گیرد.  بسته به رسوب های چربی طبیعی بیمار،چربی از شکم یا در بعضی موارد از داخل ران گرفته می شود. چربی برداشت شده برای بدست آوردن چربی خالص تفکیک می شود و  برای تزریق مستقیم به سینه به سرنگ های 10 میلی متری انتقال داده می شود.چربی به میزان کم  و تحت فشار اندک  با استفاده از شبکه ای از میکروتونل ها تزریق می شود و وقتی بافت دریافت کننده اشباع شد و دیگر حوضچه  های چربی که منجر به  نکروزچربی می شود، درست نکرد، تزریق چربی متوقف می شود و در واقع عمل چاقی موضعی به انجام میشود.

به منظور جبران جذب دوباره  چربی، 140 میلی لیتر از چربی برای حجم مطلوب نهایی 100 میلی لیتری تزریق می شود.

به دلیل میزان عوارض کم و نتایج مثبتی که لیپومدلینگ دارد، یک گزینه جدید برای جراحی پلاستیک، زیبایی و بازسازی سینه و چاقی موضعی است. معاینات قبل و پس از عمل توسط رادیولوژیست متخصص در زمینه  تصویر برداری سینه باید صورت بگیرد تا خطرات بروز سرطان همزمان با لیپومدلینگ کاهش پیدا کند.

 

1 نظر

سمیه

با سلام لطفا بفرمایید هزینه تزریق چربی سینه حدودا چقدر است و آیا برگشت پذیر است یا دایمی

13 آبان 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. تزریق چربی سینه جزء خدمات ما نیست.

18 آبان 1398