اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن

  • باسن

دو راه برای چاقی موضعی باسن وجود دارد: روش اول تزریق چربی است و روش  دیگر پیوند سیلیکون. بسیاری از زنان و تعداد رو به رشدی از مردان به دنبال باسنی منحنی شکل تر، گرد تر و خوش فرم ترهستند. در حالی که بیماران لاغر باید برای چاقی موضعی باسن از پیوند سیلیکونی استفاده کنند، در بیمارانی که می توان قسمتی از چربی را برداشت کرد، یک روش جراحی  تزریق چربی به نام گلوتئو پلاستی یا کشیدن باسن بر روی آنها صورت می گیرد.

در روش دوم جراح برای چاقی موضعی، با ایجاد برش های کوچک در هر سرین، سلول های چربی ا را ز طریق پشت بیمار در سطوح متعدد قرار می دهد. پس از انجام جراحی، بیمار باید به مدت شش هفته گن لاغری بپوشد و در حدود یک هفته باید روی شکم بخوابد. در اغلب موارد، فعالیت های غیرورزشی و رانندگی باید پس از گذشت چند روز صورت بگیرد. یک  باسن  جوان ،گرد، سفت و برجسته با این شیوه جراحی بدست می آید. علاوه بر " برجستگی ایده ال باسن"، پوست شل و سلولیت ناحیه باسن بهبود پیدا می کند یا از بین می رود.

میزان چربی که از ناحیه اهداکننده به باسن خود انتقال می دهید  به اهداف زیبایی فردی شما بستگی دارد

در حین جراحی کمی احساس ناراحتی می کنید که با استامینوفن برطرف می شود. بیمار مدت زمان کمی پس از تزریق چربی به باسن می توانند بنشیند و عموما پس از چند روز می تواند به سرکار خود برگردد.

یکی از بهترین راه ها برای داشتن یک باسن خوش فرم چاقی موضعی با انتقال و تزریق چربی بدن خود به بیمار به باسن او است.

چربی ویژگی  های جالبی  دارد. اگر چربی به عضله یا استخوان تزریق شود، وقتی در زیر پوست قرار گیرد، به نظر ماهیچه یا استخوان است. به همین شکل، در صورتی که چربی به یک ناحیه فربه تر تزریق شود، شبیه چربی به نظر می رسد. نقطه منفی چاقی موضعی با تزریق چربی به باسن، صورت، لب یا هر جای دیگر بدن این است که بدن قسمتی از چربی را جذب می کند. و اغلب مواقع، جراحان نمی توانند دقیقا پیش بینی کنند چه میزان چربی توسط بدن جذب می شود. تنها  می توانیم بگوییم که میزان چربی ای که پس از سه ماه باقی می ماند، به صورت دائمی متعلق به شماست.

 

1 نظر

سعیده

سلام.هزینه تزریق چربی به باسن چقدر میشود و اینکه معمولا تزریق در چند جلسه انجام میشود؟ماندگاری آن تا چند وقت است؟

14 تیر 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. تزریق چربی به باسن انجام نمیدیم.

19 تیر 1399