اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

لیزر Nd YAG

لیزر Nd YAG

لیزر Nd YAG

لیزر ان دی یاگ Aileen NDYAG یکی از بیشترین و موثرترین کاربرد های لیزر در درمان موهای زائد صورت و بدن می باشد .لیزر Nd-YAG از زمان پیدایش تا کنون در زمینه های مختلف پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است که از جدید ترین و مهمترین آنها رفع فولیکول های مو جهت درمان موهای زائد بوده است.
در زمینه رفع موهای زائد در پوستهای درجه 3تا6 ،خصوصاً در مورد زنان ایرانی وزنان منطقه خاورمیانه ، لیزر Nd-YAG کم عارضه تر،موثرتر وقابل اعتمادترعمل کرده است. نقش فعلی این لیزر در محدود کردن موهای زائد بدین گونه است که بیماران جهت رفع موهای ناخواسته باید حداقل در 6 جلسه متوالی و به فواصل 1 تا 2 ماه مراجعه و تحت درمان قرار گیرند .

خوشبختانه به علت بی خطر بودن لیزر Nd-YAG بیماران احتیاج به اقدام خاصی به جز سرد نمودن محل با یخ و یا استفاده از پماد اکسید زینک ندارند و پس از درمان افراد تحت درمان میتوانند به کارهای روزمره خود پرداخته ،استحمام و قرار گرفتن در معرض آفتاب با استفاده ازضد آفتابها وحتی آرایش نیز پس از لیزرNd-YAG بلامانع است.

0 نظر