اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

LPG جوانسازی پوست

LPG جوانسازی پوست

LPG جوانسازی پوست

 از کاربردهای LPG می‌توان به بازسازی و استحکام پوست صورت، لیفتینگ صورت و رفع چین و چروک، برطرف کردن منافذ باز پوست، برطرف کردن غبغب و تأخیر در فرآیند پیری اشاره کرد. LPG یکی از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های صد در صد طبیعی برای جوان‌سازی پوست است.

ال پی جی روشی ۱۰۰ درصد طبیعی برای جوانسازی ست و تکنیک ضد پیری اندمولیفت برای مردان و زنان در تمامی سنین است.این تکنیک پوست را دوباره پر می کند و نشانه های پیری را کم میکند چهره شما را درخشان و جوان نمایش می دهد.

به طور طبیعی با گذشت زمان سلولهای فیـبرو پلاسـت قدیمـی که کارشان کلاژن و الاستین سازی اسـت از بین می روند و در نتیـجه پوست حالت افتادگی پیدا می کند. دیاترمولوژی تکنولـوژی نویـنی اسـت برای جوانسازی پوست که در آن با اسـتفاده از امواج RF باعث سفتی و قوام پوسـت می شـود و در فـرم دهـی و کاهش سایز، سفت کردن و لیفتینگ صورت و بدن کاربـرد  دارد. در این روش با انرژی گرمائی در بافت های سطـحی و عمـقی پوسـت، کلاژن سازی تحــریک شده و نیز با گرمـایـی که به بافت چــربی می رسد، متابولیسم بافت چـربی افزایـش یافته و ســـبب کاهـش اندازه سلولهای چربی می شـود. جلسـات انجام شـده بدون درد و عارضه بوده و به فرد احساس لطیفی را روی پوست می دهد . مراقبت خاصی بعد از پایان هر جلسه لازم نیست و پوست بلافاصله  نمای سـفت و درخشـانی خواهد داشت. در این روش معمولاً ۶ الی ۸ جلسه به فاصله ۱ تا ۲ هفته برای رسیدن به نتایج مطلوب نیاز اسـت.


LPG (جوانسازی پوست)

همگام با پیشرفت هایی که در مورد اندرمـولوژی بدن صورت گرفته، در مورد صـورت نیـز نتــایج چشمگیری را شاهدیم که منجر به ایجـاد شـیوه نوینی به نام اندرمولیفت شده است که به جوانسازی پوست کمک شایانی می کند.

این تکنیک که روشی کاملاً سالم و غیر تهاجـمی است به وسیله دستگاه اندرمولب انجام می گیرد و موجب جوانسازی پوست می شود.


کاربردهای بالینی:

  • لیفتینگ صورت و رفع چین و چروک
  • کنترل منافذ باز پوست
  • برطرف کردن کبودی دور چشم
  • برطرف کردن غبغب
  • جوانسازی و جلوگیری از فرایند پیری

0 نظر