اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

تزریق چربی

تزریق چربی

تزریق چربی

با بالا رفتن سن، بافت چربی صورت کم می شود که افتادگی پوست و شلی و چروک را بیشتر می کند، بنابراین کشیدن و بالا بردن پوست باعث جوان سازی کلی نمی شود. گاهی اوقات سفت تر و کشیده تر نمودن پوست باعث جوانتر شدن آن نمی شود بلکه پرتر بودن صورت باعث جوانتر شدن آن می شود.
قسمت هایی از پوست صورت که دچار کاهش حجم می شود مثل گونه ها، گودی زیر چشم، خط خنده، شقیقه ها، نازک شدن لبها و حتی پشت دستها را میتوان با تزریق چربی که از خود فرد گرفته می شود پر کرده و کاهش حجم را اصلاح کرد. مزیت این روش گرفتن چربی از خود فرد است که به وفور به دست می آید. مزیت مهم دیگر آن نسبت به تزریق ژل، بی خطر و بدون عارضه بودن آن است .نتایج تزریق چربی تماما بسته به تکنیک انجام و مهارت پزشک دارد و اگر درست انجام نشود چربی فقط برای مدت 2 تا3 هفته بیشتر دوام ندارد و جذب می شود.
در این روش چربی از مناطقی مانند شکم و بغل رانها از طریق بیحسی موضعی برداشته شده و پس از آماده سازی به مناطقی که نیاز به حجم دهی دارند مانند گونه ها، لب، خطوط خنده و... تزریق می شود.
ماندگاری این روش از سایر روشهای پرکننده بیشتر بوده و به این علت که از بدن خود فرد گرفته می شود هیچ گونه خطری ندارد. این روش برای کسانی توصیه می شود که اولا نیاز به حجم دهی زیاد دارند و ثانیا حداقل یک بار از روشهای موقتی استفاده کرده و از نتایج ظاهری آن راضی بوده اند و به دنبال روشی ماندگارتر هستند.
در هر بار تزریق چربی 60 الی 70 درصد چربی تزریق شده جذب می شود و این روش در صورتی که حداقل یک بار دیگر تکرار شود نتایج آن گاهی تا پایان عمر باقی می ماند.
این روش باعث جوانسازی نیز می شود بطوریکه گاهی چهره فرد تا 15-10 سال جوانتر میشود.

8 نظر

asi

باسلام آیا مشاوره برای تزریق چربی برای چاقی صورت درکلینیک رایگان است ؟باید وقت قبلی گرفته شود؟

14 آذر 1395

پاسخ

مدیر سایت

سلام . مشاوره تزریق چربی رایگان هست . این مشاوره همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 صبح و عصر ها 17 الی 21 ، پزشک متخصص حضور دارند تا مشاوره تزریق چربی به شما بدهند . برای اطلاعات بیشتر میتونید با شماره 07136342020 ( کلینیک دی ) تماس حاصل نمایید .

16 آذر 1395

پاسخ

مدیر سایت

سلام مشاوره رایگان است ، برای اطلاعات بیشتر با کلینیک تماس بگیرید

22 آذر 1395
ارام

روش تزریق چربی شما همراه با PRP هست ؟ شنیدم با اون روش دوام بیشتری داره .

14 تیر 1396

پاسخ

مدیر سایت

سلام بله .

22 تیر 1396
پریچهر

سلام خسته نباشید.سوالی داشتم اینکه تزریق چربی در باسن تا چه مدت ماندگاری دارد و اینکه در کل رضایت بخش هست؟با تشکر

28 آذر 1396

پاسخ

مدیر سایت

بستگی به حجم چربی که از بدن شما قابل تزریق هست بستگی داره . ولی حدود 1.5 سال ماندگاری داره . باید مشخص شود چه مقدار چربی و از کجای بدن میشه استخراج کرد .

4 دی 1396
ابوذر

سلام آیا امکان مشاوره و و ویزیت و در صورت نیاز به تزریق چربی صورت در یک روز برای مراجعه کنندگان شهرستانی وجود داره و هزینه تقریبی این عمل چقدر میشه

23 اسفند 1396

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. امکان مشاوره و ویزیت وجود داره، اما اینکه بتونید تزریق رو همون روز انجام بدید، بستگی داره که اون روز نوبتی برای تزریق چربی وجود داشته باشه یا نه. هزینه تزریق چربی بین یک میلیون و پونصد هزار تومن تا یک میلیون و هشتصد هزار تومن هست.

24 اسفند 1396
سیمین

سلام خسته نباشید راجب تزریق چربی به لب میشه بفرمائید توضیحات و اینکه چقدر ماندگار تر

20 فروردین 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. تزریق چربی بسته به بافت بدن فرد، یک سال تا یک سال و نیم ماندگاری داره و اینکه تزریق چربی برای لب انجام نمیشه، فیلر یا ژل به لب تزریق میشه.

21 فروردین 1398
ونوس

سلام تزريق چربي به سينه چقدر زمان ميبره و تقريبا هزينش چقدر ميشه و اينكه نياز به استراحت داره آيا؟؟

21 اسفند 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید معاینه حضوری انجام بشه تا مشخص بشه آیا با تزریق چربی نتیجه مطلوب رو می گیرید یا اگر نه، باید از طریق پروتز این مشکل رو حل کنید که باید توسط جراح انجام بشه.

22 اسفند 1398
ونوس

سلام براي سينه ژل يا فيلر هم ميشه تزريق كرد يا اينكه فقط بايد چربي تزريق كرد؟؟

21 اسفند 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. برای سینه معمولا باید از پروتز استفاده بشه که این کار باید توسط جراح انجام بشه.

22 اسفند 1398
اکرم شاه مرادی

با عرض سلام و ادب ببخشید مشاوره تزریق چربی صورت را می شود برای مشتریان شهرستانی به صورت غیر حضوری انجام داد؟ اگر این طور بشه عالی ست!! و اینکه هزینه تزریق چربی برای صورت تقریبا چقدر است؟

18 خرداد 1400

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. خیر متاسفانه.. برای تزریق چربی باید حضوری تشریف بیارید تا معاینه بشید و میزان افت چربی مشخص بشه

31 خرداد 1400