اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

کاشت مو و ده نکته که قبل از جراحی باید بدانید

کاشت مو و ده نکته که قبل از جراحی باید بدانید

کاشت مو و ده نکته که قبل از جراحی باید بدانید

کاشت مو یکی از گزینه‌های پیش رو و مهمترین گزینه برای افرادی که با ریزش مو روبرو هستند، می باشد و اگر شما هم جزء این افراد هستید حتما با سوالاتی در این زمینه روبرو خواهید بود. در این مطلب قصد داریم به تعدادی از سوالات شما درباره کاشت مو پاسخ دهیم.

در این مطلب می‌خوانید:

  • آیا شما کاندید مناسبی برای کاشت مو هستید؟
  • آیا افراد کاملا طاس هم می توانند مو بکارند؟
  • آیا از موی نواحی دیگر( به جز پشت و اطراف سر) هم می توان به عنوان منطقه دهنده استفاده کرد؟
  • آیا کاشت مو نیاز به ترمیم دارد یا دائمی است؟
  • آیا موهای کاشته شده قابل رشد هستند و می توانند آنها را رنگ یا فر کرد؟
  • آیا می توان مو را از شخص دیگری گرفت و پیوند زد؟
  • آیا کاشت مو هم عوارضی دارد؟
  • آیا بعد از عمل محل برداشت موها در پشت سر خالی خواهد ماند؟
  • آیا عمل کاشت مو دردناک است؟
  • بعد از کاشت مو چه اتفاقی می افتد؟

بسیاری از افرادی که دچار طاسی هستند و یا دچار ریزش موی دائمی شده اند با انبوهی از پرسش ها مواجه می شوند و اگر پاسخ مناسبی برای آنها بیابند، راحت تر می توانند درباره کاشت مو تصمیم بگیرند. حالا در این بخش به پاسخ سوالات شما درباره کاشت مو می‌پردازیم:

آیا افراد کاملا طاس هم می توانند مو بکارند؟

اگر سه ناحیه جلوی سر، بالای سر و فرق سر همزمان طاس باشند، طاسی کامل و درجه هفت محسوب می شود. این افراد معمولاً بانک موی کافی ندارند و پشت سرشان شبیه نعل اسب مو دارند و نمی توانند کاندید مناسبی برای کاشت مو محسوب شوند. برای چنین افرادی کلاه گیس توصیه می شود.


چه افرادی واجد شرایط کاشت ابرو و مژه هستند؟

معمولاً افرادی با ابروهای تکه ای یا ظریف و با تراکم کم واجد شرایط کاشت ابرو و مژه هستند. البته میزان موفقیت در کاشت ابرو بستگی به توانایی جراح و تیم او دارد.

در عین حال کاشت ابرو برای بیماران دچار نقص ابرو مناسب تر است و برای بانک مو می توان از موهای پشت گردن و نقاطی از بدن که ضخامت کمتری دارند استفاده کرد. کاشت مژه نیز قابل انجام است ولی بسیار مشکل و پر دردسر است و نتایج هم به اندازه کاشت ابرو رضایت بخش است.


آیا از موی نواحی دیگر( به جز پشت و اطراف سر) هم می توان به عنوان منطقه دهنده استفاده کرد؟

موهای مناطق مختلف بدن دارای تفاوت های ساختاری و اساسی با یکدیگرند بنابراین نمی توان از موی هر ناحیه از بدن به جای موی سر استفاده کرد و بهترین مو برای کاشت در مناطق طاس سر، موی ناحیه مشخصی از پشت و اطراف سر است.


آیا کاشت مو نیاز به ترمیم دارد یا دائمی است؟

در مورد افرادی که تراکم موی پشت سر آنها کافی نباشد و وسعت طاسی زیاد باشد این امکان وجود دارد که پس از کاشت اولیه به روش fut  از روش fit  یا همان fue  می توان کاشت مو را انجام داد و وسعت بیشتری را پوشش داد در حین حال موهای کاشته شده دوباره نمی ریزند زیرا آنها از پشت سر برداشته می شوند و این موها نسبت به هورمون عامل ریزش مو ( دی هیدرو تستسترون) حساس نیستند. بنابراین بقای این موها همیشگی است.


آیا موهای کاشته شده قابل رشد هستند و می توان آنها را رنگ یا فر کرد؟

بله، خصوصیات این موها مانند سایر موها می باشد و رفتاری که با سایر موها داریم با این موها نیز می توانیم داشته باشیم. فقط طی ماه اول پس از کاشت مو نباید موها را رنگ یا فر کرد. حتی ریش و سبیل کاشته شده در آقایان کاملاً طبیعی و قابل اصلاح  و آرایش هستند.


آیا می توان مو را از شخص دیگری گرفت و پیوند زد؟

به دلیل عدم تطابق خصوصیات بافتی و سیستم ایمنی بین انسان ها در صورت استفاده از موهای شخص دیگر این موها پس زده می شوند و به اصطلاح نمی گیرند.


آیا کاشت مو هم عوارضی دارد؟

اگر کاشت مو توسط متخصص پوست و موی با تجربه و آشنا به جزئیات بیماریهای پوست و مو و با رعایت شرایط استاندارد فیزیکی و استریلی انجام شود عارضه ای در پی نخواهد داشت ولی پس از کاشت مو تعدادی عوارض موقت وجود دارد از جمله تورم خفیف در پیشانی که با تنظیم حالت نیمه نشسته حین خواب برای چند شب اول و کمپرس  سرد پس از کاشت مو قابل بهبود است. درد در منطقه دهنده یا گیرنده مو هم که اغلب خفیف و زودگذر است و با مصرف داروهای مسکن برطرف می شود.


آیا بعد از عمل محل برداشت موها در پشت سر خالی خواهد ماند؟

البته موهای جدیدی به جای موهای برداشته شده در نمی آیند اما تکنیک برداشت به گونه ای است که به طور معمول محل برداشتن مو در پشت سر مشخص نیست و این محل در زیر خواب موهای پشت سر مخفی خواهد شد.


آیا عمل کاشت مو دردناک است؟

خیر، این عمل سرپایی و با روش بی حسی موضعی انجام می شود وتنها درد بیمار درد تزریق ماده بی حسی در ابتدای عمل است. در حقیقت ممکن است در طول عمل  شما خواب باشید.
در هر جلسه کاشت مو حداکثر چند گرافت کاشته می شود؟

معمولاً در یک جلسه حداکثر حدود 1500 تا 2000 گرافت ( معادل 4 تا 5 هزار تار مو) می توان برداشت و کاشت کرد.


بعد از کاشت مو چه اتفاقی می افتد؟

با هر روشی که کاشت مو انجام شود برای دو تا سه هفته موهای کاشته شده رشد می کنند که این مطلب نشان دهنده گرفتن موهای پیوند زده شده است. سپس موها وارد فاز استراحت شده و می ریزند البته ریشه مو سالم و زنده است.

رشد مجدد مو پس از سه تا چهار ماه آغاز شده و حدود سه ماه دیگر طول می کشد( یعنی در مجموع شش ماه) تا موها کاملاً رشد کنند و مجدداً سه ماه دیگر زمان لازم است تا موهایی که در آمده اند کاملاً شبیه موهای طبیعی شوند در این زمان اگر همه فاکتورها رعایت شده و کار به صورت حرفه ای انجام شده باشد، اگر چه تراکم موهای کاشته شده کمتر از تراکم موی طبیعی است ولی نمای منطقه کاشت کاملاً عادی است و هیچ کس متوجه کاشت مو در فرد نخواهد شد. 

92 نظر

فریدون نجفی

ممنون بسیار عالی - جواب تمامی سئولات داده شده

22 مرداد 1396

پاسخ

مدیر سایت

خواهش میکنم .

23 مرداد 1396
فریدون نجفی

ممنونم از اطلاعات مفیدتون و جالبتون . چه خوب بود افرادی که اطلاعاتی در باره موضوعات ندارند حداقل دیگران را به شک و تردید نمی انداختند. !

22 مرداد 1396
نگین

خسته نباشین..ببخشین کاشت مو برای خانمها هم جواب می دهد؟

13 شهریور 1396

پاسخ

مدیر سایت

با سلام . همه خانم‌هایی که دچار طاسی یا ریزش ما هستند، نمی‌توانند مو بکارند.اغلب ریزش مو در خانم‌ها با آقایان متفاوت است، ریزش مو در خانم‌ها به‌صورت منتشر است و موهای همه قسمت‌های سرشان به‌صورت منتشر شروع به ریزش می‌کند. موهایی هم که برای کاشت برداشته می‌شود از همین موهای در حال ریخته شدن هستند که اگر آنها را در جای دیگر قرار دهیم باز هم روند ریزش خود را طی می‌کنند و با کاشتن آنها مجدد شاهد ریزش آن ها هستیم و موها دیر یا زود می‌ریزند، به‌همین دلیل تنها خانم‌هایی که موهای خود را به دلایلی مثل زخم، سوختگی و تصادف از دست داده‌اند، می‌توانند با بررسی شرایط دیگر دوباره مو بکارند.

23 شهریور 1396
صفی الله کریمی

سلام و احترامات تقدیم است . نام من صفی الله فعلا در کابل افغانستان سکونت دارم و کلنیک تانرا از طریق سایت تون دیدم . و من میخواهم بیایم ایران بخاطری کاشت موی طبعی شما لطف نموده ایمیل ادرس تانرا برایم بفرستید تا چند تا عکس بری تان بفرستم و همچنان برم بگویید بعد از دیدن عکسها که من چند روز باید ایران بمونم از شروع تا ختم کاری تون ؟ و هم هذینه اش را هم برم بگویید . و من همراه ندارم اگر امکان داشته باشه بعضی از فامیل های ما در اصفهان است و عمل کاشت مو اگر در اصفهان شود بهتر است .با احترام منتظر جوابی هر چی زوتر تان استم

29 مهر 1396

پاسخ

مدیر سایت

با سلام . خیر در اصفهان شعبه نداریم . کل زمان کاشت مو سه روز کاری می باشد . شما می توانید از طریق صفحه ی نوبت دهی آنلاین و از طریق ربات تلگرام کلینیک دی تصاویری از سر خود ارسال کنید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند .

30 مهر 1396
حمید ایزدی

با سلام خدمت دکتر عزیز توضیحات بسیار کامل و جامع و خالصانه بود ممنون

26 آبان 1396
مهدی کوچکیان

با سلام و احترام و تشکر از اطلاعات صحیح شما من حدود 8 سال قبل مو کاشتم. اکنون احساس می شود که لازم و ضروری است یک ترمیم تکمیلی انجام شود. دفعه قبل با جراحی از پشت سر برداشتند. بانک موی خوبی پشت و اطراف سر دارم و جلو سر نیاز به ترمیم و وسط سر نیاز به کاشت دارد. اولا می خواستم بدانم که بهترین روش چیست ثانیا می خواستم بدانم چقدر حدودا هزینه دارد. و موضوع سوم اینکه اگر بخواهم در موسسه شما کاشت را انجام دهم چکار باید انجام دهم زیرا من اصفهانی هستم اما شنیده ام که کار موسسه شما عالی است و قیمت آن نیز معقول است. با تشکر

29 آبان 1396

پاسخ

مدیر سایت

با سلام و احترام . شما می بایست یا از طریق دو شماره 09176090290 , 09378787431 از طریق واتس اپ و یا تلگرام تصاویر از سر خود را ارسال کنید تا مشاورین ما بعد از بررسی به شما هزینه و مدت زمان را اعلام کنند .

29 آبان 1396
حسین

با سلام و خسته نباشید لطف کنید بفرمائید ایا کاشت مو به روش sut هم انجام میدهید یا خیر؟ اگر ممکنه جواب رو ایمیل کنید

10 بهمن 1396

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. روش کاشت موی ما safer یا همان sut هست که هزینه هر تار مو 250 تومن می باشد.

14 بهمن 1396
کاوه

با سلام کاوه هستم از اصفهان میخواستم بدونم که امکان نوبت دهی قبل از ساله جدید هست چون بعد از عید عروسیم هست و میخوام تو برج دوازده پیوند مو انجام بدم تا موعد عروسی موهام رشد کنه .و سواله دیگه اینکه عکس های پیوند مو رو که میبینم فضای خالی بین موها زیاده امکانه کاشت نزدیکتر موها هست و همچنین میخواستم هزینه ی کاشت رو بدونم . و یه چیزه دیگه شنیدم که قسمت پیشانی تا جایی که حالت چین روی پیشانی میفته نمیشه مو کاشت ایا امکان کاشت مو روی پیشانی هست که پیشانی کوچکتر نشون داده بشه. ممنون که وقت میزارین و جواب میدید .

3 اسفند 1396

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. موهای کاشته شده 10 ماه بعد رشد می کند و اگر الان کاشت مو رو انجام بدین، نتیجه ای برای عروسیتون نداره. بنابر ضخامت موها، تراکم مشخص می شود و تراکم موها 100% مثل روز اول نمیشه. روی چین پیشانی امکان کاشت وجود نداره و حالت طبیعی نخواهد داشت و خط رویش مو استانداردهایی داره که طبق اونها کاشت انجام میشه.

3 اسفند 1396
سلطانی

چه سنی برای کاشت بهتر است؟

8 فروردین 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. 25 سال تمام به بالا سن مناسب کاشت مو می باشد.

14 فروردین 1397
خراسانی

با سلام آیا کاشت مو در خانمی که بعلت ارثی بودت دچار ریزش مو شده موثر است؟؟ طبق نظر دکتر ریزش مو ارثی است

22 فروردین 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. به خانم هایی که ریزش موی ارثی دارند، کاشت مو را پیشنهاد نمی کنیم، زیرا معمولاً خانمهایی که ریزش موی ارثی دارند، بانک موی ضعیفی دارند.

23 فروردین 1397
آرش پارسا

باسلام وعرض خسته نباشید آیا درمدت سه روزی که درآنجا اقامت داریم میتونیم همراه داشته باشیم؟

29 فروردین 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. نیازی به همراه نیست ولی در صورت تمایل به داشتن همراه، هزینه همراه با خودتون هست.

30 فروردین 1397
اکبر نمدی

با سلام و احترام می خواستم در خصوص کاشت مو که آیا برای من امکان کاشت هست یا نه ؟ و دوما هزینه و مدت زمان کاشت چند روز خواهد بود ؟ ممنون و سپاسگذار

5 خرداد 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید عکستون رو ارسال کنید تا امکان کاشت مو بررسی بشه. مشاور آنلاین از طریق واتس آپ و تلگرام : 09176090290 , 09378787431

9 خرداد 1397
رضا

با سلام و خسته نباشد من ورزش بدنسازی کار میکنم میخواستم بدونم برای کاشت مو چقدر باید باشگاه نروم

30 خرداد 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. در صورت سبك كار كردن يك ماه بعد كاشت مو و در صورت سنگين كار كردن سه ماه بعد از کاشت مو نباید باشگاه برید.

30 خرداد 1397
احمدی

با سلام و احترام.با توجه به پاسخ‌های شما کاشت مو برای خانم‌ها خصوصا با الگوی ریزش ارثی مؤثر نیست.شما چه راهکاری رو پیشنهاد میدین؟برای این مشکل درمانی هست؟

1 تیر 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. کاشت موی خانم ها نتیجه مطلوب مورد انتظارتون رو به دنبال نداره و راهکار خاصی برای رفع این مشکل نداریم.

2 تیر 1397
امیر علی

با سلام.شرایط سنی بخصوصی برای کاشت مو وجود داره؟من 24سالمه

11 تیر 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. بهتره صبر کنید تا 26 سالتون بشه. سن مناسب کاشت مو 26 سال به بالا هست.

11 تیر 1397
حسین

با سلام و خسته نباشید. آیا تزریق پی آر پی درد دارد، ممنون می شوم اگر پاسخ کامل بفرمایید؟

28 تیر 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. به هر حال هر نوع تزریقی همراه با درد هست، اما نه دردی که غیرقابل تحمل باشه.

3 مرداد 1397
رامین

سلام خسته نباشین ببخشید شما خدمات کاشت و ترمیم ریش هم دارید یا خیر؟ ممنون

7 شهریور 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. بله انجام میدیم و از موهای پشت سر برداشت می کنیم. باید عکستون رو بفرستید تا ببینیم به چه صورت هست. از طریق شماره های زیر میتونید عکستون رو بفرستید: مشاوره از طریق واتس آپ 09176090290 09378787431 09338490911 مشاوره از طریق تلگرام 09176090290 09378787431 09338490911

12 شهریور 1397
مهدی منتظر

با سلام ایا صحیح است که میگویند دارویی که بعد از عمل برای تقویت مو تجویز میشود دارای عارضه ی نازایی میباشد.و سوال دوم اینکه نوشته اید در هر جلسه حدود ۲۰۰۰ مو میتوان کاشت فاصله هر جلسه چقدر میباشد و سیکل کاری آن دوباره از ابتدا شروع میشود؟ ممنون موفق و پیروز باشید

6 مهر 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. دارویی که عارضه نازایی ایجاد کند، ممنوع بوده و تجویز نمی شود. دارویی به نام فیناستراید هست که باعث کم شدن میل جنسی میشه و هنگام استفاده باید نزدیکی به صورت محافظت شده باشه و نباید حاملگی صورت گیرد. در هر جلسه 2000 گرافت کاشته میشه و عمل کاشت به مدت دو یا سه روز متوالی انجام میشه.

7 مهر 1397
مسیح

بهترین روش برای کاشت مو چیست؟ کاشت مو به شیوه FUT کاشت مو به شیوه FIT کاشت مو به روش safe روش ترکیبی با روش های FUT و FIT و شما از چه روشی استفاده میکنید؟ دستگاههایی که استفاده میکنید جدید هستن؟

18 مهر 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. جدیدترین روش کاشت مو، روش safer یا همون sut هست که در کلینیک دی، کاشت مو به این روش انجام میشه. انتخاب روش کاشت مو بستگی به بانک موی فرد داره.

19 مهر 1397
علیرضا

با سلام و خسته نباشید تورم بعد از عمل کاشت چقدر طول می‌کشه پایان کمپرس یخ برای تورم مفید است

19 مهر 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. تورم حداکثر به مدت سه روز طول می کشه و کمپرس یخ در صورتی که سینوزیت نداشته باشید، میتونه مفید باشه.

19 مهر 1397
مجتبی

تو پاسخاتون فرمودین هزینه هر تار مو 250تومان میباشه.الان باز همین قیمته یا تغییر کرده.بعدش ملاک شمارش موهای کاشت شده چطوریه.ممنون

20 مهر 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. هزینه هر تار مو 300 تومان هست. ملاک شمارش موهای کاشته شده، پیاز مویی هست که کاشته میشه و هر پیاز مو معادل سه تار مو می باشد.

21 مهر 1397
علی رضا بنی احمد

با سلام احتراما در دستورالعمل شستشو در روز سوم گفته شده از دوش حمام استفاده شود. سوال اینجاست که دوش حمام برای موای کاشته شده مضر نیست و باعث کنده شدن نمیشود؟

22 مهر 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. توضیحات لازم به صورت مکتوب و مصور داخل توصیه نامه ارائه شده است.

23 مهر 1397
مهدی

سلام شما کاشت مو Fue را مکمل sut انجام می دید یعنی از موهای سینه یا ریش قسمت زیر گردن برای تراکم بیشتر استفاده می کنید؟!

6 آبان 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. برداشت موهای بدن مثل موهای سینه و ریش رو پیشنهاد نمی کنیم، چون جای اون ها باقی می مونه و همچنین اینکه موهای سینه ماندگاری نداشته و به مدت یک تا 5 سال بخش عمده ای از اونها می ریزه و اگر موهای سر با تراکم بالا کاشته بشه، نیازی به استفاده از موهای بدن نیست.

6 آبان 1397
رز

همسر من ده روزي هست كاشت مو انجام داده ولي احساس مي كنم پلكهاش افتادگي پيدا كرده ايا اين مسئله طبيعي است؟

9 آبان 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. با کلینیکی که کاشت مو رو انجام دادید تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.

10 آبان 1397
امین

باسلام .من میخواستم بدونم ناحیه فرق سر را هم میشه کاشت انجام داد؟

9 آبان 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. بله، روی ناحیه فرق سر میشه کاشت رو انجام داد

12 آبان 1397
علی

با سلام چطور میشه مطمئن شد که تعداد گرافتی که کاشته شده همون تعداد گرافتی هست که محاسبه میشود؟و آیا تضمینی هست که همون تعداد تار مو کاشته شده رشد کنه؟

13 آبان 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. 8 نفر مسئول شمارش تعداد پیازهای مو هستند و کاملاً مشخصه چه تعداد پیاز مو کاشته میشه. در قسمت جلوی سر، 95 درصد و در قسمت پشت سر 80 درصد از پیازهای کاشته شده رشد می کنند. تصور اینکه 100 درصد پیازهای موی کاشته شده رشد کنند، اشتباهه.

13 آبان 1397
بهزاد گرجی

روش سیفر هر جلسه چه مقدار. تار مو برداشته میشود آیا نسبت به روش fut همان طول درمان رادارد ودر یک جلسه نهایت کاشت مو چقدر است

14 آبان 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. روش safer بسته به تعداد تار مو، 2 تا 3 روز زمان می بره و هر جلسه بسته به بانک موی افراد، سایز پیاز مو و ... متفاوته.

14 آبان 1397
ماهان

عرض سلام و وقت بخیر من میخواستم بدونم روش کاشت به انتخاب فرد نیست؟چون با توجه به تجربه ی دوستان فکر میکنم روش sut آسان تر باشد. چرا سایر کلینیک ها روشsutرا یک روزه انجام میدهند اما شما فرمودید 3 روز؟ هر تار مو 300تومان در روش sut؟ به جز 300تومان برای هر تار مو ،هزینه های دیگری نیز باید بپردازیم؟ و آیا این هزینه برای همه ی روش های کاشت یکی است؟

21 آبان 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. علت زمان بیشتری که در کلینیک دی صرف کاشت مو میشه، دقت و وقت بیشتری هست که صرف انجام این کار میشه. به غیر از هزینه کاشت هر تار مو، هزینه دارو و آزمایش هم هست. جهت کسب راهنمایی بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید: مشاوره تلفنی: 07136342020 07136341414 07136341313

21 آبان 1397
علی

سلام من ابان 97دراین کلینیک موکاشتم واقعا دوستان کلینیک خوبی هست وکادرخوبی دارن مخصوصا حین عمل والان خداروشکرمن راضی هستم.

6 آذر 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. ممنون از لطف شما

10 آذر 1397
محمد خلیلی

با سلام و عرض ادب بنده جهت کاشت مو با کلینیک های مختلفی تو ایران مشاوره داشتم حتی با کلینیک شما. بنده متوجه شدم که کلینیک ر...... تهران روش sutرا در یک روز تا 14000تار مو انجام میده و سه تا از دوستان هم که آنجا رفتند کاملا باکیفیت و زیبا و پرتراکم واسشون کار شده ، سه تا از دوستانم هم که کلینیک شما آمدند آنها کار کاشت را در سه روز واسشون انجام دادید،البته کیفیت کار آنها هم با کیفیت و پرتراکم است. اکنون سوال من که از مشاورینتون هم پرسیدم ولی متوجه نشدم این است که چرا تو کلینیک شما نمیشه کار کاشت را با دوازده هزارتار در یک روز انجام داد؟ و فرق دستگاه های شما با آنها که مدعی روش sutهستند چی هست؟ آیا روش شما بیشترشبیه fitنیست؟

8 آذر 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. در کلینیک های دیگه کاشت مو توسط چند نفر انجام میشه که ممکنه نتیجه کار یکدست نباشه، اما در کلینیک دی با توجه به احساس مسئولیتی که وجود داره، عمل کاشت مو از ابتدا تا انتها توسط یک نفر انجام میشه تا نتیجه کار یکدست باشه.

10 آذر 1397
محمد

سلام. در رابطه با روش sut دو سوال داشتم. 1- آیا برداشت و کاشت هر دو با دستگاه انجام میشه؟ 2- در پیامی اشاره کردین 4 ماه تا دو سال احساس بی حسی در سر حس میشه؟ میشع توضیح بدین؟

15 آذر 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. برداشت به وسیله دستگاه و کاشت توسط دست انجام میشه. به علت حساس بودن سیستم عصبی پوست سر، بی حسی به مدت طولانی تری حس میشه.

17 آذر 1397
sajadmahmoodi506@gmail.com

سلام خسته نباشید.من ۲۰ سالمه میتونم مو بکارم؟

5 دی 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. سن مناسب کاشت مو 27 سال به بالا هست.

5 دی 1397
امیر زارع

باسلام.معذرت میخام.این جلسات لیزر که بعد کاشته به چه منظوره؟اگه خواستیم شهرستان بریم دنبال چی باشیم؟

21 دی 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. جلسات لیزر جهت تقویت موهای کاشته شده و موهای خود فرد میشه. باعث میشه حجم خون بیشتری به پیازهای موی فرد برسه و در نتیجه اکسیژن، موادغذایی و ویتامین بیشتری دریافت می کنن.

22 دی 1397
نیما

سلام. بعد از ۲ هفته از کاشت مو هنوز صورتم اندکی ورم داره که البته صبح ها بیشتره.میخواستم بدونم طبیعیه؟ راهنمایی بفرمایید

28 اسفند 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید حتما به کلینیک مراجعه کنید تا پزشک شما رو معاینه کنه.

8 فروردین 1398
عبدالقادر سپاهی

سلام . در طول عمل کاشت یک سری دارو وآمپول توسط تکنیسین ها بر روی شخص مورد استفاده قرار می گیره. میشه بفرمایید چه داروهایی هستند وبه چه منظور استفاده می شوند؟

7 فروردین 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. داروها رو پزشک تجویز می کنه، نه تکنیسین. این داروها، داروهای بی حسی هستن.

15 فروردین 1398
SalehKhan

سلام من ۱۶ سال دارم آیا میتونم از روش کاشت مو استفاده کنم

6 اردیبهشت 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید تا 27 سالگی برای کاشت مو صبر کنید.

7 اردیبهشت 1398
علیرضا نادری

ببخشید من قبلان کاشت مو داشتم البته جلوی سرم 11سانت الان میخوام وسط سرم رو بکارم میشه رو‌ش کاشت من fitبوده ممنون

7 اردیبهشت 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید برای معاینه حضوری تشریف بیارید یا عکس هاتون رو به شماره های زیر از طریق واتس اپ یا تلگرام بفرستید تا مشخص بشه می تونید کاشت مو انجام بدین یا نه. 09176090290 09378787431 09338490911

7 اردیبهشت 1398
رضا اسماعیلی

با سلام میخواستم راجب عمل جراحی مو سوال کنم ،من دارو بیولوژیک استفاده میکنم ،دکتر من گفت باید از لحاظ بهداشتی و داروهای بعد آنتی بیوتیک قوی بدن مشکلی نداره از نظر شما!!!! و قیمت کاشت مو چه مبلغی

31 اردیبهشت 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید اسم داروهایی که مصرف می کنید رو به ما بگید تا ببینیم امکان کاشت مو هست یا نه. ممکنه نتونید کاشت رو انجام بدید.

31 اردیبهشت 1398
کاربر

سلام.خانمی هستم پنجاه ساله دچار آلوپسی قدیمی با وسعت زیاد در قسمت جلو و بالای سر.مزوتراپی هم چندین جلسه انجام دادم ولی نتیجه ای نگرفتم.بیماری درمان نشد ولی نسبت به اون چیزی که بوده هم پیشرفت بیشتری نکرده.میخاستم ببینم پیوند یا کاشت جواب میده؟اگر نه شما چه روشی رو پیشنهاد میکنید؟واقعا خسته شدم.ممنون میشم راهنمایی کنید.

12 خرداد 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید. متأسفانه امکان کاشت مو وجود نداره.

13 خرداد 1398
علی نادری

سلام سال ۹۰ کاشت مو داشتم ولی وسط سرم دچار اگزما شد و مویی رشد نکرد ایا الان امکان کاشت مجدد در ان قسمت هست

15 خرداد 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. ناحیه ای که دچار اگزما شده، امکان کاشت موی مجدد وجود نداره.

18 خرداد 1398
علی صابر زاده

سلام وقت بخیر شما فرمودید کاشت به روش SUT و با دستگاه انجام میشه در کلینیک شما، اما من با بیش از پنج مرکز کاشت مو در شیراز و سه مرکز تهران مشاوره داشتم همگی به اتفاق میگن اینها تبلیغات هستش و همه کلینیک ها با دست کاشت انجام میدن و از دستگاه اتوماتیک safer که تبلیغ میشه استفاده نمیشه هیچ جا، توضیح شما در مورد این ادعا چیه؟ والا آدم گیج میشه از این همه تناقض و نمی تونه درست تصمیم گیری و اقدام به کاشت کنه. ممنون میشم توضیح بدید.

15 خرداد 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. برداشت مو با دستگاه انجام میشه و با دست کاشت میشه. در حال حاضر هیچ کلینیکی در ایران مرحله کاشت رو با دستگاه انجام نمیده.

18 خرداد 1398
محمد امین فرج اللهی

با سلام میخواستم بدونم من کف سرم خیلی عرق می کنه، آیا تأثیری روی کاشت مو داره یا نه؟ و اینکه مدت کوتاهیه روی سرم دونه های ریز سفید رنگی که به طور محسوسی برجسته هستند به وجود اومده؟ دلیلش چی می تونه باشه؟

29 خرداد 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. عرق کردن مشکلی در کاشت مو ایجاد نمی کنه. برای دونه های سرتون باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

1 تیر 1398
سیما

با سلام من ۳۹ سالمه و سالها پیش به دلیل محکم‌بستن موها دو طرف سرم دچار طاسی شده. آیا امکان کاشت مو در این مورد برای خانمها وجود داره و نتیجه تا چه حد قابل رضایته؟

2 تیر 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. کاشت مو رو به خانم ها پیشنهاد نمی کنیم.

2 تیر 1398
سعید

سلام آیا دردم داره یکی از فامیلامون از زاهدان اومده تو کلنیک شما کاشت انجام داده نتیجه کار خوبه ولی میگن دردش وحشتناکه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

6 تیر 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. به هر حال تزریق بی حسی با میزانی از درد همراه هست که بستگی به تحمل و شرایط سیستم عصبی فرد داره. البته درد غیر قابل تحملی نیست و 4 ماه تا 2 سال ناحیه کاشت مو بی حس باقی می مونه.

10 تیر 1398
لطفی

سلام میشه همزمان مژه و ابرو رو با هم کاشت ؟؟

9 تیر 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. کاشت مژه انجام نمیشه. کاشت ابرو هم در صورتی که فرد ابرو نداشته باشه و یا به علت آسیب دیدگی ابرو رو از دست داده باشه، با تعهد خود فرد انجام میشه. کاشت ابرو رو هم پیشنهاد نمی کنیم.

10 تیر 1398
ریاحی مهر

با سلام و عرض ادب خدمت مدیریت وپرسنل محترم کلینیک دی من مدت 8 ماه است که کاشت مو انجام دادم و الان از انتخابی که کردم واقعا خوشحالم چون بالاترین کیفیت کاشت مو را با پائین ترین قیمت تجربه کردم و در محیطی کاملا صمیمی و درنهایت احترام ودقت کار کاشت مو را برای من انجام دادند.من به عنوان کسی که این تجربه خوب را در کلینیک دی داشته به همه توصیه میکنم. و این تنها راهیه که بتونم محبتشون جبران کنم.

23 تیر 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. از رضایت شما بسیار خوشحالیم... و ممنون از حسن نظر شما

23 تیر 1398
حسن سرکار

سلام و عرض ادب من 31 سالم هست و موهام کم پشت شده و فرق سرم هم کچل شده-خواستم بدونم با توجه به این که هنوز هم ریزش دارم و در حمام متوجه میشوم موهام میریزه هنوز، بنظرتون هنوز باید صبر کنم یا می تونم اقدام کنم برای کاشت؟

27 تیر 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. اگر هنوز ریزش مو دارید، باید صبر کنید تا ریزش مو متوقف بشه.

29 تیر 1398
خاموشی

سلام .من جوانی ۳۳ ساله هستم ایا در این سن زمان کاشت مو مناسب است یا خیر چون که خیلی ها نظر دادند که دو سال دیگه می بایست اقدام به کاشت مو کنم تا تمام نقاطی که احتمال ریزش دارد تماما ریزش کند سپس اقدام کنم ایا این نظریه صحیح است یا خیر؟؟؟ سوال دومم این هست که آیا بهترین فصل برای کاشت مو فصل خاصی از سال است یا خیر و ایا فصول سال تاثیری روی کاشت مو دارد یا خیر؟؟؟ ممنون از شما

9 مرداد 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. از 27 سال به بالا کاشت مو انجام میشه. عکس هاتون رو ارسال کنید تا مشاورین ما شما رو راهنمایی کنن. سرما و گرما هم تاثیزی روی نتیجه کاشت مو نداره.

12 مرداد 1398
محمد

سلام آیا در کلینیک شما کاشت مو به روش SUT هم انجام می شود؟

24 مرداد 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. بله، کاشت به روش SUT هم انجام میشه.

27 مرداد 1398
یاسر

سلام.چند سوال داشتم خدمتتنون ۱- اسکان رایگان در زمان عمل،اگر عمل سه روز طول بکشه یعنی سه شبانه روز رایگان هست؟ با غذا یا خیر؟ ۲- بنده در محیط صنعتی عسلویه کار میکنم که روزانه در معرض آلودگی بیش از حد، گرمای زیاد و تعریق قرار دارم آیا ممکنه اینها روی موهای بعد از عمل ، تاثیر بگذاره؟ ۳- و ازتون خواهش میکنم اگر مبالغ جانبی هست بفرمایید که با دید روشن اقدام کنم چون بنده مبلغ مشخصی رو برای این کار در نظر گرفتم و از اینکه از ابتدا تا انتهای یک کار، هزینه های جانبی تراشیده بشه بسیار ناراحت میشم.برای بنده ۸۰۰۰ تار مو تشخیص دادند اگر هزینه های کامل رو اعلام بفرمایید ممنون میشم.

20 شهریور 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. روز عمل، از ظهر ساعت 2، هزینه اسکان به عهده کلینیک می باشد و هر ساعتی از روز، قبل از ساعت 8، کاشت مو تمام بشه، از اون ساعت به بعد هزینه به عهده خود فرد هست. در واقع اگر کاشت مو سه روز زمان ببره، در واقع هزینه دو شب به عهده کلینیک هست. محیط کاری عسلویه مشکلی برای شما ایجاد نمی کنه. هزینه های جانبی شامل آزمایش، آنتی بیوتیک های حین عمل و داروهای تقویتی میشه. هزینه آزمایش تقریبا 100 هزار تومان هست، آنتی بیوتیک 40 هزار تومان و داروهای تقویتی ماهی 100 هزار تومان. با شماره های کلینیک تماس بگیرید تا شما رو دقیق راهنمایی کنن.

23 شهریور 1398
یاسر

سلام.آزمایش هایی که میگیرید میتونه مشخص کنه که سر نیاز به کاشت مو داره یا فقط با مزوتراپی قابل حل هست؟ یا این آزمایش ها جهت موارد دیگری گرفته میشه؟

23 شهریور 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. آزمایش هایی که گرفته میشه به این جهت هست که مشخص بشه فرد بیماری ویروسی قابل انتقالی نداشته باشه و تعیین کننده اینکه فرد نیاز به کاشت مو داره یا نه، نیست.

25 شهریور 1398
آریا

سلام من در محیط صنعتی کار میکنم و از کلاه ایمنی استفاده میکنم میخام موهامو بکارم تا چه مدت نباید کلاه بزارم یا کار سنگین انجام ندهم کار در صنعت پتروشیمی .با تشکر

3 مهر 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. کار در محیط پتروشیمی مشکلی ایجاد نمی کنه و تا 10 روز نمی تونید از کلاه استفاده کنید.

3 مهر 1398
حسين فركي

سلام خسته نباشيد خدمت تمامي پرسنل كلينيك دي ميخواستم بپرسم در صورتي كه بانك مويي فردي مناسب نباشد كاشت با تراكم كمتري انجام ميشود و نتيجه كار با كيفيت نميشود؟ ده هزار تار مو براي قسمت جلويي سر چه نمايي پيدا ميكند؟ آيا مشخص هست كه كاشت مو انجام شده است؟

13 مهر 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. در صورتی که بانک موی فرد مناسب نباشه، کاشت مو رو رد می کنیم. میزان تراکم و نمای ده هزار تار مو بستگی به مساحت سر داره و نمای بدی پیدا نمی کنه.

15 مهر 1398
محمد دلداده

سلام وقت بخير ميخواستم بدونم اگر كاشت در كلينيك شما انجام دهيم و بعد از كاشت از نتيجه و تراكم ناراضي بوديم شما ترميم رايگان برامون انجام ميدهيد؟

15 مهر 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. اگر نارضایتی به جا و معقول باشه، موظفیم ترمیم رو به صورت رایگان انجام بدیم و در غیر اینصورت، خیر.

16 مهر 1398
احمدی -

سلام اولا خیلی ممنون از پاسخگوییتون به سوالات لطفا بفرمایید امکانش هست برای کاشت مو در وسط سر و کناره های پیشانی که خالی هستند نیاز به تراشیدن موی سر هست یا خیر؟ آیا کلا امکانش هست مو کاملا تراشیده نشه؟ و اینکه با داشتن بانک موی مناسب تا چه حد امکانش هست تراکم کاشت مو بیشتر باشه تا موها پرتر دیده بشه؟ آیا حدی داره این مورد؟ ممنون

21 مهر 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید موها حتماً تراشیده بشه، چون برداشت مو با دستگاه انجام میشه که باید حتما موها کوتاه باشه. با توجه به ظرفیت بانک موی فرد، بیشترین تراکم رو در نظر می گیریم.

22 مهر 1398
طاهر

اولا می خواستم بدانم که در شهر تبریز نمایندگی دارید یا نه؟ واقعیت یکی از دوستانم را به سایت شما معرفی کردم و با توجه به رشد موهاشون کارتون خوب بود

12 آبان 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. کلینیک دی به جز شهر شیراز، در شهر دیگری نمایندگی ندارد.

13 آبان 1398
جلال

سلام میخواستم بدونم آیا پس از کاشت به روش SUTدر کلینیک شما اگه موهای کاشته شده همه طاسی سر را پوشش نداده باشد و یاخواهان تراکم بیشتری باشم امکان کاشت مجدد با همان روش SUTو یا روشهای دیگر کاشت وجود داره؟ممنون

22 آبان 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. در صورتی که فرد از بانک موی خوبی برخوردار باشد، تا دوبار می توان کاشت مو را انجام داد. در غیر اینصورت، تنها یک بار امکان کاشت مو وجود دارد.

9 آذر 1398
ساشا

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم موهای کاشته شده بعد از کاشت به صورت کامل میریزد؟یعنی سر تا مدتی دچار تاسی می شود یا خیر ؟ و سوال دومم اینکه قیمت هر تار مو چه قدر میباشد ممنون از شما.

13 آذر 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. در همه روش های کاشت مو یک بار موها می ریزه و در 4 ماه اول اثری از موها نیست. بین ماه دهم و دوازدهم موها کامل رشد می کنه. هزینه کاشت هم در صورت کاشت بیش از 7000 تار مو، تار مویی 250 تومان و برای کاشت کمتر از 7000 تار مو، تار مویی 300 تومان هست.

14 آذر 1398
سوران

با سلام من سال 94 کاشت مو انجام دادم ولی موهام هنوز کم پشته، برای بار دوم چه روشی بهتره و چقدر هزینه داره حدودا؟

22 آذر 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید عکس هاتون رو ارسال کنید تا ببینیم امکان کاشت مو هست یا نه.

25 آذر 1398
م.اسدی

آیا کسانی که دچار بیماری پسوریازیس در ناحیه سر هستند میتونن کاشت مو انجام بدن؟

24 دی 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. بیماری پسوریازیس ممکنه باعث ریزش مو بشه، حتی کاشت مو ممکنه باعث تشدید این بیماری بشه و به هیچ عنوان کاشت مو رو توصیه نمی کنیم. اگر اصرار به این کار دارید، تنها با تعهد خودتون انجام میشه.

25 دی 1398
علیرضا

سلام. ۱- وقتی روش sut بعنوان یکی از جدیدترین روش‌ها در کلینیک شما انجام می‌شود، چه نیازی به استفاده از روش‌های دیگر مثلاً fut است؟ ۲- اگر ناحیه‌ی کاشت نسبتاً زیاد باشد، آیا این امکان وجود دارد که روش اصلی sut باشد اما برای تکمیل آن و افزایش تراکم مو، در ماه‌های بعد از روش‌های دیگر استفاده کرد؟ مثلا در افراد پُر مو استفاده از موی بدن (کتف و کمر) می‌تواند تکمیل کننده باشد؟

10 بهمن 1398

پاسخ

مدیر سایت

سلام. روش کاشت مو در کلینیک دی، روش SUT هست. اگر بانک موی فرد کافی باشه، نیاز به کاشت مجدد نیست. همچنین، برداشت مو از دیگر نواحی بدن رو توصیه نمی کنیم، چون به لحاظ بافت و رنگ و حالت متفاوت با موی سر هست.

19 بهمن 1398
محمد رضا

سلام وقت بخیر. آیا شما هم مانند برخی کلینیک ها ضمانت نامه ارائه میدید؟ و اینکه روش sut با fit چه تفاوتی می کنه ؟

25 بهمن 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. ضمانت ارائه نمیدیم، چون امور پزشکی نمی طلبه... روش SUT زیر مجموعه FIT هست، با این تفاوت که برداشت مو با دستگاه به صورت دونه دونه انجام میشه.

26 بهمن 1398
علی رضا

سلام.من تو کلینیک شما کاشت انجام دادم بعد از 40 روز روی ناحیه کاشتم 1 جوش زد که بعد از شستشو ترکید و کمی خون اومد. میخواستم بدونم ممکنه که به کاشتم اسیبی خورده باشه ممنون.

27 بهمن 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. با شماره تلفن هایی که روی توصیه نامه نوشته شده، تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.

28 بهمن 1398
Hamed

سلام وقت بخیر من ریزش مو دارم و تراکم موهام کم شده،ریزشم شدید نیس ولی بهرحال میریزه.تصمیم به کاشت گرفتم.میخواستم بدونم بعد کاشت وضعیت ریزش موهام به چه صورت میشه.به نظر شما صبر کنم کامل بریزه و ریزش که قطع شد بکارم یا اینکه الان میتونم اقدام به کاشت کنم؟

6 فروردین 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. بهتره صبر کنید تا ریزش مو متوقف بشه. چون ممکنه بعد از کاشت مو، بقیه موهاتون بریزه و مجبور به کاشت مجدد بشید.

10 فروردین 1399
Reza

با سلام خسته نباشید چنتا سوال داشتم ۱. تراکم موهای کاشته شده حداکثر چه مقدار در سانتی متر خواهد بود؟ ۲. از نظر کیفیت فرقی بین موی پشت سر و موی بدن به عنوان بانک مو وجود دارد؟ چون یکم شخصا روی جای موی برداشته از پشت سر حساسیت دارم ۳. من الان سنم ۳۷ سال هست و مطمئنا با افزایس سن مو ها بازم خواهد ریخت. آیا موهای کاشته شده هم با افزایش سن شامل ریزش می شود یا نه؟ اگر می شود راهکاری وجود دارد ؟ با تشکر

12 فروردین 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. تراکم موی کاشته شده بستگی به بانک موی فرد داره، اگر از بانک موی خوبی برخوردار باشه، تراکم بالا خواهد بود و بالعکس... استفاده از موی بدن رو به هیچ عنوان پیشنهاد نمی دیم چون بافت موی بدن با موی سر فرق داره و نتیحه مطلوبی حاصل نمیشه. موی کاشته شده قاعدتا دچار ریزش نمیشه مگر اینکه فرد مشکلاتی مانند کم کاری تیروئید یا مشکلاتی از این قبیل داشته باشه. برخی از مسائل مانند شوک شدید عصبی یا مصرف برخی از داروها نیز نه تنها باعث ریزش موهای کاشته شده میشن، بلکه موهای کل نواحی بدن نیز ممکنه بریزن. با شماره های کلینیک تماس بگیرید تا شما رو بیشتر راهنمایی کنن.

17 فروردین 1399
حامد کارگر

با سلام بنده ساکن کرمان هستم و تصمیم داریم به همراه یکی از دوستانم برای کاشت مو به کلینیک شما مراجعه کنیم نحوه نوبت دهی به چه صورت هستش؟ ممنون

16 اردیبهشت 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. با شماره موبایل های کلینیک تماس بگیرید و عکس هاتون رو از طریق واتس اپ یا تلگرام ارسال کنید تا بهتون نوبت داده بشه.

17 اردیبهشت 1399
پرهام

سلام من قصد کاشت مو دارم ولی بعد از کاشت اصلا نمیتونم مرخصی بگیرم آیا بعد از کاشت بلافاصله روز بعد میتونم برم سر کار. ضمنا کارم اداریه.

14 خرداد 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. بعد از کاشت مو ممکنه صورت ورم کنه و چشم ها بسته بشه، اگر با این شرایط می تونید کار کنید، سر کار رفتن موردی نداره.

18 خرداد 1399
مهدی نوریانی

سلام از کسایی که کاشت انجام دادن پرسیدم میگن آمپول های اولیه که برای بی حسی میزنن درد خیلی وحشتناکی دارن شما میگید در حد دندان پزشکی مگه میشه آخه

1 مرداد 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. این موضوع بستگی به آستانه تحمل افراد داره و افراد زیادی هستن که کاشت مو رو انجام دادن.. قطعا دردی نیست که مشکلی برای فرد ایجاد کنه

15 مرداد 1399
مرضیه

سلام.آیا در شیراز پزشک متخصص کاشت مو خانم هم داریم.

21 شهریور 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. ما کاشت مو برای خانم ها انجام نمیدیم، چون معمولاً نتیجه مطلوبی نداره.

6 مهر 1399
علیرضا

سلام‌من ۲۱سال سن دارم از ۱۵سالگی موهام میریخت رفتم مو کاشتم میخااستم بدونم موهای کاشته شده میریزه یا مشکلی‌پیش نمیاد؟

3 آبان 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. با توجه به اینکه برای کاشت مو باید تا 28 سالگی صبر کنید تا ریزش مو کامل بشه و میزان طاسی مشخص بشه و شما در سن پایین این کار رو انجام دادید، ممکنه از موهایی که هنوز احتمال ریزش داشتن، برای کاشت استفاده شده باشه. پس امکان ریزش موهای کاشته شده وجود داره.

5 آبان 1399
Saeed

سلام من ۲۴ سالمه . عکس هامو فرستادم موهای سرم بیش از این هم ریزش نداره چون ارثی هست و میزان ریزش موی پدر و برادرم در همین حد هست . من میخواستم با رضایت خودم کاشت مو انجام بدم .

17 آبان 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. تا پایان 27 سالگی صبر کنید تا میزان طاسی کامل مشخص بشه.

19 آبان 1399
سازا

سلام . شما فرمودید خانمهایی که ریزش مو دارند نمیتونن مو بکارند بعلت تصادف یا سوخاگی اگر بررسی ببشه مشکلی برای کاشت ندارن. اما موی من ریزش نداره فقط کلا مادر زادی کم پشته آیا موی قابل کاشت است؟

1 آذر 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. کاشت بین مویی حتی برای آقایونی که موهاشون کم پشت باشه انجام نمیدیم.

11 آذر 1399
مرتضی

سلام خسته نباشید حدود 2ماهی میشه که کاشت مو داشتم ولی حدود 20 درصد موها در اومده به صورت کوتاه و بلند و بقیه سرم خالیه میخواستم بدونم بقیه موها در میاد و واین طبیعیه و یا نه مشکلی پیش اومده و احتمال در نیومدن موهام هست

8 آذر 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. اگر کاشت مو رو در کلینیک دی انجام دادید، در توصیه نامه ای که به شما داده شده تمام نکات مربوط به روند رشد موها ذکر شده

18 آذر 1399
صالح ريگي

سلام وخسته نباشيد بنده ٢٦سالمه واز قسمت شقيقه ها و فرق سرم موهام كم پشت شدن وبانك موي خوبي دارم والان ريزش خيلي ندارم اياالان ميتونم قسمت جلو و فرق سرم كاشت مو بزنم

16 آذر 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید برای کاشت مو تا پایان 27 سالگی صبر کنید. عکس هاتون رو برامون بفرستید تا ببینیم به چه صورته و اینکه ریزش مو می تونه تا 45 سالگی ادامه داشته باشه.

30 آذر 1399
یزدان

سلام روش sutبهتره برا کاشت مو یا روش میکرو سیف اف یو تی ؟فرقشون چیه؟

10 دی 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. برای دریافت پاسخ دقیق تر این سوال بهتره با کلینیک تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن

20 بهمن 1399
محمد

سلام ،من بعد از ۱۰ روز که از کاشت مو گذشته رفتم فوتسال و سر و بخصوص ناحیه کاشته شده خلی عرق کرد،آیا مشکلی بوجود نمیاد؟!

13 بهمن 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام تمامی موارد مربوط به مراقبت های کاشت مو داخل توصیه نامه ای که به شما داده شده، ذکر شده. همچنین به صورت ویس براتون توضیح داده شده.

20 بهمن 1399
رضا وکیلی

باسلام واحترام برای کاشت مو داروی ماینواکسیدین 5 درصد استفاده میکنم آیا برای کاشت مشکلی نیست؟

15 بهمن 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. مصرف ماینوکسیدیل از مدت ها قبل از کاشت باید قطع بشه و بعد از کاشت هم بهتره استفاده نشه.

21 بهمن 1399
علی دوانزاده

با سلام. بیشتر نگران عوارض کاشت مو هستیم. چه عوارضی در کوتاه مدت و بلند مدت خواهد داشت؟ چه ریسک هایی در این کار وجود دارد؟ ریسکها را کامل قید بفرمایید تا بتوان تصمیم گرفت

8 اسفند 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. عوارض نگران کننده ای نداره. پوست سر بین 4 ماه تا 2 سال پس از کاشت بی حس میشه و به مدت 3 تا 5 روز صورتتون ممکنه ورم داشته باشه.. جهت کسب اطلاعات دقیق تر می تونید با متخصص پوست و مو مشورت کنید.

11 اسفند 1399
علی مردانی

سلام من حدود 3ماه قبل یک قسمت کوچک ازریشم ریزش سکه ای کرد الان درحال درمانم ودرحال رویش مجدد،دوتاسوال دارم میتونم الان کاشت مو سرانجام بدم؟افرادسیگاری یامعتاد چطور؟میتونندکاشت انجام بدن؟

26 اسفند 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. متاسفانه افرادی که ریزش سکه ای ریش دارن، ممکنه بعدا این ریزش برای موهای سرشون هم اتفاق بیفته. افراد سیگاری مشکلی برای کاشت مو ندارن. ولی بی حسی روی افراد معتاد اثر نمیذاره.

27 اسفند 1399
رضاا

سلام من از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و ابرو شدم، بدون اینکه مشکل پزشکی خاصی داشته باشم. هنوز هم کمی دارای ریزش مو هستم ولی طاس نشده ام دوساله که زیر نظر پزشک تزریق امپول روی سر و ابروهام انجام دادم و همچنین قطره CERlTA هم استفاده کردم اما انچنان نتیجه ای نگرفته ام. حالا می خوام از کلینیک شما نوبت بگیریم و هم کاشت مو هم ابرو را با هم انجام بدم ایا امکان اینکه اینکار همزمان انجام بشه هست؟ و اینکه من می تونم برای دوم یا سوم شهریور نوبت بگیرم ؟ چون سربازم و سربازیم یکم شهریور تمام می شود و می خواهم قبل از برگشتن از شیراز به شهرم اینکار را انجام بدهم.

14 مرداد 1400

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. متاسفانه سن شما مناسب کاشت مو نیست و تا 28 سالگی باید صبر کنید.

26 مرداد 1400
تورج نظام آبادی

آیا کاشت مو به روش DHI در کلینیک شما با استعاده از قلم انجام می شود؟

7 آبان 1400

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. با توجه به اینکه استفاده از قلم در این روش، به پیاز مو آسیب می زنه انجام نمیدیم.

11 آبان 1400
علیرضا

سلام من ۲۹ سالمه و موهام شدید داره از جلوی سرم میریزه باید صبر کنم الگوی ریزش کامل بشه یا امکان کاشت هست ؟

21 آبان 1400

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید صبر کنید تا ریزش مو کامل بشه.

24 آبان 1400
وحید

سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم شما برای افراد ناقل هپاتیت b هم کاشت انجام می دهید ؟ اگر خیر مرکزی هست که کار کاشت مو را انجام دهد برای این افراد

23 بهمن 1400

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. خیر متاسفانه، در این شرایط امکان کاشت مو نداریم و مرکزی هم نمی شناسیم که معرفی کنیم

25 بهمن 1400
نوروزی

سلام خسته نباشید . تو نظرات اول گفتین سن باید بالای ۲۵ بعد گفتین ۲۶ بعد ۲۷ من الان ۲۶سال و ۵ ماهمه بانک موی خیلی خوبی دارم ولی هنوز ریزش موی خفیفی دارم و سرم شوره هم داره . آیا من میتونم تو این سن مو بکارم و اینکه شوره برای کاشت مو مشکلی نداره . و اگه موهای خودم ب مرور زمان بریزه بین موهای کاشته شده میشه دوباره مو کاشت . ممنون میشم جواب بدین

16 فروردین 1401

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید ابتدا شوره سرتون رو درمان کنید. شما ابتدای دوره ریزش مو هستید و ریزش تا 40-45 سالگی ممکنه ادامه داشته باشه...بهتره تا 28 سالگی صبر کنید و بعد کاشت مو انجام بدیدو ریزش مو رو سعی کنید با مراجعه به متخصص درمان کنید

31 فروردین 1401
حامد

سلام در حال حاضر در کیلینیک شما کاشت مو به چه روش هایی انجام میشه؟

27 فروردین 1401

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. روش SUT.. در این روش پیازهای مو با دستگاه برداشته میشه و در ناحیه مورد نظر با دست کاشته میشه

31 فروردین 1401
ممد راسود

هر چی بگم از خوبیای این کلینیک و امکاناتشون کم گفتم واقعا در حداقل جنوب کشور که من در جریانم‌عالیه موفق و پیروز مند باشید

17 خرداد 1401

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. ممنون از نظر لطف شما..

23 خرداد 1401
عارف موسوی

سلام وقت بخیر مدت ۸ ماه از کاشت موهای من گذشته و موهام بخوبی رشد کرده. دوره استفاده از شامپوی مخصوص تجویز شده به پایان رسیده من موهای با جنس معمولی دارم. موهام نه خشک هست و نه چرب. چه شامپوی مناسبی رو از میان شامپوهای موجود در بازار پیشنهاد میکنید. ممنون.

2 تیر 1401

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. لطفا با شماره درج شده توی توصیه نامه تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن.

1 شهریور 1401
مجید رادمهر

سلام من یکبار تهران مو کاشتم متاسفانه اصل جواب نگرفتم و هیچ تاثیری نداشت امکانش هست دوباره این کار و بکنم

13 آبان 1401

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید عکستون رو بفرستید.. اگر بغل سرتون خالی شده باشه، امکان کاشت مجدد وجود نداره

5 آذر 1401
فرزاد

سلام . لطفا در مورد هزینه های کاشت مو (و آیا به صورت اقساط هم هست یا خیر )و هزینه اقامت و مدت اقامت توضیح بدید

9 دی 1401

پاسخ

مدیر سایت

با سلام هزینه کاشت مو بستگی به تعداد تار مو داره؛ اینکه چه تعداد تار مو نیاز هست که برای فرد کاشته شه و همچنین به سختی یا آسونی کاشت هم بستگی دارد. در رابطه با اسکان هم دو شب اسکان به فرد داده می شود. در واقع سه شب اقامت نیاز هست که کلینیک هزینه دو شب را پرداخت می کند. برای اطلاعات بیشتر عکس سر خودتون رو برای ما ارسال کنید گاهی ممکنه افراد دو روز کاشت انجام بدن که یک روز اسکان براشون پرداخت می شه.

18 مرداد 1402
فرود شعبانی

باسلام، خواستم از هزینه و شرایط کاشت مو مطلع شوم

10 اردیبهشت 1402

پاسخ

مدیر سایت

با سلام برای اطلاع از هزینه عکس ناحیه کاشت و برداشت و دور سر خود را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی، هزینه به شما اعلام گردد.

25 تیر 1402
عزیزی

درود برشما من از ناحیه جلو وشقیقه دچار ریزش مو شدم اما پشت سرم بانک مو خلی خوبی داره خواستم ببین چقد هزینه داره

14 شهریور 1402

پاسخ

مدیر سایت

سلام دوست عزیز برای تعیین هزینه، عکس تمام جهات سر خودتون رو به شماره های موجود در سایت ارسال کنید تا بعد از بررسی بانک مو و میزان تار موی مورد نیاز، به شما اطلاع داده شود.

28 شهریور 1402
فرهاد احمدی

سلام و وقت بخیر من می تونم عکس از قسمت های مختلف سرم بفرستم و اینکه ایا سرم قابلیت کشت رو داره؟ ممنون، لطفا شماره تلگرام؟

29 شهریور 1402

پاسخ

مدیر سایت

سلام. وقت بخیر به شماره تلگرام 09176090290 09378787431 09338490911

13 آبان 1402