اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

کاشت مو در تهران

کاشت مو در تهران

کاشت مو در تهران

کاشت مو در تهران و نکاتی که باید پیش از کاشت مو در تهران بدانیم را در ادامه این مطلب دنبال کنید. موی انسان نمادی از زیبایی وسلامت بدن است و همواره مورد توجه اوست اولین پیدایش مو در انسان در حدود هفته نهم زندگی جنینی در منطقه ابروها، چانه ولب بالا صورت میگیرد و در حدود هفته بیست ودوم تمام پیازهای مو بوجود می آیند در طول زندگی پیاز موی جدیدی ایجاد نمیشود بنابراین تمام تبلیغات شامپوها و مواد شیمیایی کذب محض است. درنژاد ایرانی در پوست سر یک فرد معمولی حدود 120 تار مو در یک سانتیمتر مربع وکلا حدود 100000 تار مو وجود دارد. مو ازساختمانی بنام فولیکول بوجود امده و از پروتئینی بنام کراتین ساخته شده که علت استحکام مو وجود همین پروتئین است مودارای دو قسمت بیرون از پوست (ساقه) و درون پوست (ریشه) میباشدکه هر دو ساختمانی یکسان دارند.ریزش مو گریبانگیر اکثر مردم دنیا خصوصا آقایان است اغلب افراد در طول زندگی به نوعی گرفتار آن میشوند بطور کلی در طول زندگی 10% موها در فاز استراحت هستند موها بعد از 3-4 ماه میریزند وبه جای آنها موهای جدید رشد میکنند زمانی فرد دچار ریزش مو خواهد بود که روزانه بطور طبیعی بیش از 50-100 تار مو از دست بدهد.

اگر شما هم جزء آن دسته از نیازمندان کاشت مو در تهران هستید پس بد نیست قبل از هرچیز به این نکات طلایی توجه داشته باشید:

 

یک- تاریخچه کاشت مو

همواره در طول تاریخ نیاز انسان به سلامت و زیبایی باعث پیشرفتها و ابتکارات شگفت انگیزی در زمینه علوم پزشکی گردیده است و از آنجا که اعتماد به نفس و باور به خود در بسیاری از افراد درگرو داشتن ظاهری سالم و زیبا و جذاب بوده انجام کارهای زیبایی همیشه در این عرصه پیشگام بوده وخواهد بود والبته انجام عمل کاشت موی طبیعی نیز در این جرگه قرار میگیرد. در سال 1822 برای اولین بار توسط دکتر دیفن باخ در آلمان موضوع پیوند مو در حیوانات مطرح شد.در سال 1939 دکتر اکودا در مقاله ای تجارب خود از پیوند موی زنده را مطرح کرد.در سال 1959 دکتر نورمن اورنتریخ در آمریکا تکنیک های برداشت از پشت سرو پیوند در ناحیه طاس جلوی سر را توضیح داد که با توجه به انجام عمل های پیوند بوسیله دکتر اورنتریخ او را پدرکاشت موی طبیعی می نامند.از آن تاریخ تا به امروزبا توجه به علم بشر و تکنیکهای در دسترس روشهای زیادی در انجام کاشت مو مورد استفاده قرار گرفته  از انجام روشهای تهاجمی و پر خطر برای فرد تا روشهای غیر تهاجمی و ایمن تر که صد البته نتایج بهتری نیز به دنبال داشته اند کاشت موی طبیعی در واقع به معنای برداشت مو از یک قسمت از بدن فرد و انتقال آن به قسمتهای طاس و کم پشت شده سر همان فرد است و شامل همه روشهای FUM, SUT, BUT, FIT, FUT, BHT FUG و..... است.


دو- قیمت کاشت مو در تهران

کاشت مو عمل زیبایی است و متاسفانه بیمه ها مخارج آن را پوشش نمی دهند. هزینه عمل بسته به سابقه کاری و تجربه پزشک متخصص، متفاوت است. هزینه ای که از بیمار دریافت می شود شامل دستمزد پزشک، هزینه اتاق عمل و هزینه داروها و لوازم مصرفی است. هزینه کاشت مو بسته به روش عمل، تعداد جلسات و تعداد گرافت ها متغیر است. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما اطمینان داشته باشید کسی که برای کاشت مو زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو قرار می گیرد حداکثر کیفیت با هزینه معقول و منطقی در انتظار اوست. هزینه عمل کاشت موی طبیعی در قبال آنچه فرد بدست می آورد (زیبایی، جوانی، اعتماد به نفس و پیشرفت در کار و زندگی) واقعا اندک است. هزینه کاشت مو در تهران نسبت به شهرهای دیگر ایران بیشتر است. از همین رو ما در کلینیک تخصصی دی خدمات ویژه‌ای را برای هموطنان عزیز تهرانی درنظر گرفته‌ایم و شما با مراجعه به شیراز می‌توانید از خدمات ویژه کلینیک دی بهره‌مند شده و قبل از هرچیز می‌توانید تنها با یک تماس مشاوره رایگان دریافت نمایید.


سه- عوارض کاشت مو در تهران

تاکنون روشهای مختلفی برای درمان طاسی مطرح شده است، از جمله مهمترین این روشها پیوند موست که با تکنیکهای مختلفی صورت میگیرد. با توجه به مشخصات بیمار که ناحیه دهنده و ناحیه گیرنده وی چه مقدار باشد، پزشک از موثرترین روش استفاده میکند. استفاده از روش خاص نمیتواند با توجه به نظر بیمار باشد، بلکه تشخیص نهایی به عهده پزشک است تا به بهترین نتیجه که همان بازسازی مو و ایجاد ظاهری طبیعی است، به دست آید. روش‌های طبیعی کاشت را می‌توان از کم عوارض‌ترین راه‌های بازیابی موهای از دست رفته دانست.


چهار- آیا شما کاندید مناسبی برای کاشت مو هستید؟

همه روزه افراد زیادی برای مشاوره به کلینیک دی مراجعه می‌کنند و متاسفانه بعضی ازاین افراد کاندید مناسبی یرای کاشت مو نیستند مثلا سن بیمار کم است یا بانک موی خوبی ندارد. اخلاق پزشکی حکم می کند که از پذیرش افراد نامناسب برای کاشت مو خودداری شود. امیدواریم این افراد جذب مراکز غیر قانونی نشوند زیرا بسیاری از افرادی که دچار طاسی هستند و یا دچار ریزش موی دائمی شده اند با انبوهی از پرسش ها مواجه می شوند و اگر پاسخ مناسبی برای آنها بیابند، راحت تر می توانند درباره کاشت مو تصمیم بگیرند. بطور مثال اگر سه ناحیه جلوی سر، بالای سر و فرق سر همزمان طاس باشند، طاسی کامل و درجه هفت محوب می شود. این افراد معمولا بانک موی کافی هم ندارند و پشت سرشان یک نوار نازک شبیه نعل اسیب مو دارند و نمی توانند کاندید مناسب برای کاشت مو محسوب شوند. برای چنین افرادی کلاه گیس توصیه می شود.


پنج- بعد از عمل کاشت موی طبیعی چه اتفاقی می‌افتد؟

با هر روشی که کاشت مو انجام شود برای دو تا سه هفته موهای کاشته شده رشد می کنند که این مطلب نشان دهنده گرفتن موهای پیوندزده شده است. سپس موها وارد فاز استراحت شده و می ریزند؛ البته ریشه مو سالم و زنده است. رشد مجدد موها پس از سه تا چهار ماه آغاز شده و حدود سه ماه دیگر طول می کشد (یعنی در مجموع شش ماه) تا موها کاملا رشد کنند و مجددا سه ماه دیگر زمان لازم است تا موهایی که درآمده اند، کاملا شبیه موهای طبیعی شوند. در این زمان اگر همه فاکتورها رعایت شده و کار به صورت حرفه انجام شده باشد، اگر چه تراکم موهای کاشته شده کمتر از تراکم طبیعی است ولی نمای منطقه کاشت کاملا عادی است و هیچکس متوجه کاشت مو در فرد نخواهد شد. درباره تاریخچه کاشت موی طبیعی بیشتر بدانیم

نمونه-کاشت-مو


شش- آیا موهای کاشته شده قابل رشد هستند؟

موهای کاشته شده پس از طی شدن فرآیند رشد همچون موهای طبیعی خواهند بود و رشد خواهند کرد. شما می‌توانید موهای کاشته شده را بلند کنید، فر یا رنگ کنید و حالت‌های دلخواه خود را به موهایتان بدهید. خصوصیات این میوها مثل سایر موها هستند و رفتاری که با سایر موها داریم با این موها نیز می توان داشت فقط طی ماه اول پس از کاشت مو نباید موها را رنگ یا فر کرد. حتی ریش و سبیل کاشته شده در آقایان کاملا طبیعی و قابل اصلا و آرایش است.


هفت- پس از کاشت، موهای من نیازمند چه مراقبت‌هایی است؟

روزهای اول بعد از عمل نباید موها را شست. گاهی اوقات ریزش فولیکول های مو در اثر تماس و لمس معمولی نیز رخ می دهد. از نکات بسیار مهمی که بایستی به آن دقت نمایید مراقبت از سرو نواحی پیوند شده در هفته اول پس از عمل به منظور جلوگیری از وارد آمدن هر گونه فشار به این نواحی می باشد. به هنگام سوار و پیاده شدن از اتومبیل فوق العاده دقت نمایید. یکی از موارد مهم بعد از عمل که باید به آن توجه کرد خودداری از مصرف مواد موثر بر عمل است: از مصرف الکل ، آسپرین و سیگار کشیدن به مدت یک هفته پس از عمل باید خودداری کرد. در چند روز اول پس از عمل در مواردی که ضربه ای به سر وارد شود و یا جسمی روی سر کشیده شود و یا در اثر شانه زدن احتمال خارج شدن یک یا چند گرافت کاشته شده وجود دارد. بنابراین همانطور که قبلا نیز متذکر شدیم در هفته اول پس از عمل در مراقبت از سر و نواحی پیوند شده کاملاً دقت کنید. در هر حال به خاطر داشته باشید که خروج یک یا چند گرافت اهمیت چندانی در نتیجه عمل شما نخواهد داشت. در 12 ساعت اول پس از عمل از رانندگی و کار با وسایلی که نیاز به هوشیاری و دقت کامل دارند باید پرهیز کرد.

هزینه کاشت مو


هشت- کاشت مو برای زنان در تهران چگونه است؟

کاشت مو برای بانوان نیز همچون برای مردان است. شاید در بانوان موارد طاسی مشابه مردان وجود نداشته باشد اما در زنان نیز می‌توان موهای از دست رفته را با کاشت مو دوباره بازگرداند. اغلب خانم‌‌ها عاشق موهای‌شان هستند و دوست ندارند تاری از موهای خود را از دست دهند، به‌همین دلیل بعد از اینکه دچار ریزش مو شدند، خواستار کاشت مو می‌شوند اما متاسفانه باید بدانید همه خانم‌هایی که دچار طاسی شده‌اند، نمی‌توانند مو بکارند.اغلب ریزش مو در خانم‌ها با آقایان متفاوت است، ریزش مو در خانم‌ها به‌صورت منتشر است و موهای همه قسمت‌های سرشان به‌صورت منتشر شروع به ریزش می‌کند. موهایی هم که برای کاشت برداشته می‌شود از همین موهای در حال ریخته شدن هستند که اگر آنها را در جای دیگر قرار دهیم باز هم روند ریزش خود را طی می‌کنند و با کاشتن آنها دوباره سر خانه اول هستیم و موها دیر یا زود می‌ریزند، به‌همین دلیل تنها خانم‌هایی که موهای خود را به دلایلی مثل زخم، سوختگی و تصادف از دست داده‌اند، می‌توانند با بررسی شرایط دیگر دوباره مو بکارند.


نه- از کجا باید برای عمل کاشت مو در تهران شروع کنم؟

کافی با مشاوران زیبایی ما تماس بگیرید تا به‌صورت رایگان اطلاعات لازم را در اختیار شما قراردهند واین فرصت را فراهم آورند تا با حضور شما در شیراز و انجام عمل زیبایی بار دیگر بتوانید زیبایی موهای از دست رفته‌تان را بازیابید. شما می‌توانید به‌صورت آنلاین یا تلفنی نوبت بگیرید و حتی با مشاوران ما صحبت کنید و اولین گام را برای عمل پیوند مو خود بردارید. فراموش نکنیم هر تصمیمی را که در زندگی تان می گیرید تلاش کنید که مشکل آن را نیز حل کنید. چارچوب تصمیم شما را نحوه بیان کردن مشکلاتان مشخص می نماید و جایگزین هایی که برای آن در نظر می گیرید و ارزیابی که برای آن مشخص می کنید. آن چه که حائز اهمیت می باشد مطرح نمودن درست آن مشکل می باشد زیرا بر روی تمامی افکار بعدی شما اثر خواهد گذاشت.

مراقبت-پس-از-کاشت-مو


ده- کلینیک تخصصی دی چه خدماتی به من ارائه خواهد داد؟

کلینیک تخصصی کاشت مو ، زیبایی و لاغری دی مجموعه ای است دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران که توانسته است با بهره مندی از آخرین تکنولوژي و پیشرفته ترین تجهیزات زیبایی-لاغری کلیه خدمات مربوطه را به هم وطنان ارائه دهد. امیدواریم از این فرصت برای کسب زیبایی و سلامتی و همچنین ارزش نهادن به خواسته ها و انتظارات خود در جهت ارتقای عزت و اعتماد به نفس قدم برداریم .کلینیک تخصصی زیبایی و لاغری دی افتخار می کند که با به کارگیری جدیدترین متدهای تشخیصی و درمانی وبا بهره گری از مدرن ترین تجهیزات ، جوانی و شادابی پوست و زیبایی و تناسب اندام را به شما هدیه کند . تمامی خدمات این کلینیک زیر نظر پزشکان و متخصصین محترم و همگام با جدیدترین متدها و آمیخته با دقت و ظرافت ارائه می شود.    

22 نظر

مجتبی اشراقی

سلام بر کارکنان دی ایا برای پیوند زدن مو سفیدی یا سیاهی مو تاثیری دارد؟

5 آبان 1396

پاسخ

مدیر سایت

سلام . خیر فرقی ندارد .

6 آبان 1396
رضا موسوی

سلام . هزینه ی هر تار مو چه قدر است . مرسی

6 آبان 1396

پاسخ

مدیر سایت

با سلام و احترام . هزینه ی هر تار مو 250 تومان هست به علاوه 30 جلسه لیزر رایگان .

6 آبان 1396
حمیدرضا

با سلام وتشکر از راهنماییها و تو ضیحات مفید موارد تخصصی وچگونگی اثرات مثبت بر افراد پس از نتیجه گیری.درود بر عوامل وکادر مجرب وتوانمند کلینک دی

9 آبان 1396
مصطفی خاص

سلام .من دنبال تراکم بالا در کاشت موهستم.اینقدر هم بانک موی پشت سرم قوی نیست .آیا کاشت مو در ترکیه بهتر است.؟ممنون میشم پاسخ بدید.

22 اسفند 1396

پاسخ

مدیر سایت

ابا سلام. در صورتی که بانک مو قوی نباشد، تراکم موها هم خیلی بالا نخواهد بود. کاشت مو در ترکیه بسیار ضعیف تر از ایران می باشد، مخصوصاً در مقایسه با شیراز که قطب کاشت مو در خاورمیانه هست.

24 اسفند 1396

پاسخ

مدیر سایت

ابا سلام. در صورتی که بانک مو قوی نباشد، تراکم موها هم خیلی بالا نخواهد بود. کاشت مو در ترکیه بسیار ضعیف تر از ایران می باشد، مخصوصاً در مقایسه با شیراز که قطب کاشت مو در خاورمیانه هست.

24 اسفند 1396
علی

سلام .من شنیدم روش کاشت sut خیلی موثر تر هست تا fitوتراکم چند برابری ایجاد میکند درمنطقه کاشت .آیا sut بهتر وطبیعی تر هست؟

25 اسفند 1396

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. SUT در واقع زیرمجموعه ای از FIT هست، ولی دستگاهی که برای کاشت مو استفاده میشه متفاوت با FIT می باشد.

26 اسفند 1396
مهران

با سلام بعضی از دوستان از تزریق های آمپول های بی حسی کاشت مو شاکی بودند و یکی دو نفر از دوستان گفتند که از درد میخواستیم بلند شیم و بریم آیا همچین چیزی صحت دارد ؟ وآیا کلا در هنگام کاشت درد وجود دارد ؟

12 فروردین 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. درد آمپول های بی حسی ممکن است از هر 100 نفر برای یک نفر غیرقابل تحمل باشد. داروی بی حسی توسط سرنگ انسولین تزریق می شود و اثر بی حسی از 4 ماه تا 2 سال بسته به بدن فرد ممکن است ماندگار باشد.

14 فروردین 1397
رضا فولادوند

با سلام برای کاشت مو با تراکم بالا کدام استان بهتر است؟ چدر میشه امیدوار بود که از کاشت مو راضی باشیم؟

2 تیر 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. شیراز بهترین کلینیک های کاشت مو رو در ایران داره. رضایت از کاشت مو بستگی به انتظارات و واقع بینی شما داره، این تصور که نتیجه کاشت مو شبیه به وضعیت موهاتون قبل از ریزش میشه، امری غیرممکن هست.

6 تیر 1397
امید

آیا برای کاشت مو نیاز هست که تمام موها را کوتاه کرد ؟

21 تیر 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. برای کاشت مو باید همه موها تراشیده شود.

24 تیر 1397
امیر قاسمی

با سلام بنده خارج از ایران زندگی می کنم.چقدر زمان نیاز دارم از شروع تا پایان برای کاشت مو؟

23 دی 1397

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. سه روز کاشت مو زمان میبره و یک روز آزمایش. در صورتی که آزمایش داشته باشید، سه روز باید برای کاشت مو زمان در نظر بگیرید و در غیر اینصورت چهار روز.

24 دی 1397
دیاکو

سلام اگه بخواهیم کاشت مو انجام بدیم چقدر باید سیگا ر یا قلیان نکشیم ؟ نوشته بودین یه هفته ایا بعد از یک هفته تاثیری بر روی موی کاشته شده نداره؟ چون واقعا بدون قلیان برام سخته

25 تیر 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. تاثیری روی کاشت مو نداره، منتهی بعد از کاشت مو باید یک هفته مصرف نکنید

26 تیر 1398
رضا

سلام من دوماهه ک عمل کاشت مو انجام دادم خواستم بدونم مزوتراپی کمکی ب تسریع رشد موهای خودم و موهای تازه کاشته شده داره یا ن؟

2 اسفند 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. مزوتراپی تاثیرگذار هست، منتهی باید 6 تا 9 دوره انجام بشه..

4 اسفند 1398
پوریا

سلام اگه کاشت مو انجام دادیم و بعد مدتی مو دوباره ریزش کرد تکلیف چیه؟ هیچ تضمینی هست؟

6 اردیبهشت 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. موهای کاشته شده معمولا دچار ریزش نمیشن، چون از موهای دور سر برداشته میشه که تحت تأثیر هورمونهای مردانه نیستن. مگر اینکه سن فرد پایین و زیر 28 سال باشه و درجه طاسی فرد هنوز مشخص نشده باشه و از موهایی که ریزش دارن برداشت بشه. اما توجه داشته باشید که مواردی مانند استرس، تغذیه نامناسب، شوک شدید عصبی، کم کاری تیروئید یا مصرف بعضی از داروها ممکنه باعث ریزش مو بشه.

7 اردیبهشت 1399

پاسخ

مدیر سایت

و اینکه نتیجه کاشت مو بستگی به شرایط خود فرد داره. شرایط فیزیکی و قوای بدنی فرد روی نتیجه کار بسیار اثرگذاره و چیزی نیست که بشه تضمین کرد، چون بستگی به شرایط خودتون داره.

7 اردیبهشت 1399
احد

باسلام ارتباط با مشاور از طریق چت دارید برای دریافت هزینه و...

25 اردیبهشت 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. از ساعت 10 صبح تا 10 شب می تونید با شماره موبایل های کلینیک که روی سایت قرار گرفته تماس بگیرید و سوالاتتون رو بپرسید.

31 اردیبهشت 1399
باعرض سلام

ضمانت نامه میدیدشما

3 خرداد 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. کار پزشکی ضمانت نداره، و مراقبت های خود فرد در نتیجه بسیار اثر گذار هست. کارمون رو به درستی انجام میدیم و ضمانت نامه کتبی نمیدیم.

10 خرداد 1399
سعید

سلام من ماینوکسیدیل استفاده کردم و کلی مو درآوردم اولا به طور تکمیلی میخام کاشت مو هم انجام بدم و همینطور موهای درومده با ماینوکسیدیل رو هم حفظ کنم ولی چون هر روز استفاده ازین ماده پردردسر هست دیگه نمیخوام استفاده کنم ، کلینیک شما چه راهی برای حفظ موهای تازه درومده میکنه؟

17 خرداد 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. اگر مصرف ماینوکسیدیل رو متوقف کنید، تمام موهایی که دراومده میریزه. یا باید به مصرف این دارو ادامه بدین یا اینکه مصرف اون رو قطع کرده و وقتی که دوره ریزش موها به پایان رسید، برای کاشت مو اقدام کنید.

18 خرداد 1399
مصطفی

سلام ، ببخشید چطور باید تشخیص داد که دوره ریزش به اتمام رسیده و اینکه میشه اقدام کاشت کرد؟

10 مرداد 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. معمولاً ریزش مو تا 45 سالگی می تونه ادامه داشته باشه...

15 مرداد 1399
سلاله صالحی

سلام من روی پیشونیم(خط رویش) و گوشه‌ های سرم پر از خرده مو هستش میخواستم ببینم راهی هست که از دست این خورده موها خلاص بشم و به جاش موی بلند داشته باشم

30 مرداد 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. برای موهای نازک کرکی کاری نمیشه کرد.

6 شهریور 1399
سیامک

با درود کلینیکی مدی شده به روش سلولهای بنیادی در ایران کاشت مو انجام میدهد آیا این ادعا درست است ؟ چون بنده شنیده بودم این روش فقط در امریکا و جدیدا در امارات با هزینه 10000 دلاری انجام میشود. ممنون از پاسخ شما

12 شهریور 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. این روش در هیچ کجای دنیا انجام نمیشه.

20 شهریور 1399
مرتضی حسینی

از مطالب نوشته شذه لذت بردم واستفاده کردم ممنونم

30 شهریور 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. خواهش میکنم...

6 مهر 1399
مصطفی

باسلام آیا در روش sutاز موی خود فرد استفاده میشود یا از سایر موها ؟ آیا مو قابل رشد هست ؟؟

17 مهر 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. بله از موی سر خود فرد استفاده میشه و رشد می کنه

22 مهر 1399
حسین علیزاده

سلام یه سوال داشتم سمت چپ جلوی پیشانیم تا قسمت شقیقه چپ، به اندازه یک سانت از تراکم موهام کم شده علل خصوص سمت شقیقه میخوام ببینم برای این مقدار از ریزش کاشت مو توصیه میشه؟ یا راهی برای رشد مجدد موها هست و اینکه زمان و هزینه حدودیش چقدر میشه؟ ممنون

20 مهر 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. مویی که ریخته میشه دیگه راهی برای برگردوندنش وجود نداره. عکس هاتون رو برای ما بفرستید تا ببینیم کدوم قسمت سرتون مدنظرتونه و به صورت تلفنی مشاوره دریافت کنید

22 مهر 1399
مهدی

سلام آیا میشه در سن ۲۱ سالگی مو کاشت ولی ریزش مو دارم چه باید کرد

23 اسفند 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. حداقل سن مناسب کاشت مو، 28 سال تمام هست.

27 اسفند 1399