اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

رفع غبغب

رفع غبغب

رفع غبغب

غبغب چیست؟

نیمرخ شما از بین رفته زیرا با چربی ایی پوشیده شده که از جوانی ظاهر شما می کاهد. حتی اگر فکر می کنید با همه رژیم ها و تمرینات ورزشی که انجام داده اید و کاملا تناسب اندام دارید باز هم غبغب  ناپدید نمی شود به نظر می رسد جراحی غبغب گزینه بهتری برای خلاص شدن یکباره و همیشگی از شر غبغب باشد.

غبغب نتیجه جمع شدن چربی ایی است که زیر صورت قرار می گیرد درست مانند هر قسمت دیگری از بدن همچون شکم و باسن. این ذخیره های چربی نتیجه زندگی کم تحرک و چاق و لاغر شدن های متناوب است که چربی (زیر) چانه را پایدارتر و از بین بردن آن را سخت تر می کند.

هر چند چاقی تنها دلیل احتمالی نیست که باعث می شود زیر چانه فرد چربی اندوخته شود ولی وراثت یکی از عوامل آن است. توان فرد در سوزاندن چربی می تواند متاثر از سبک زندگی او، ساختار ژنتیکی که فرد از والدینش به ارث می برد و هورمون های موجود در بدن او در دوره های خاصی از زندگی مانند بلوغ و یائسگی باش

انواع درمان ها

جدیدترین فناوری در حوزه لیزر کاهش زمان جراحی به یک عمل 30 دقیقه ای بدون نیاز به برداشتن پوست و چربی اضافه بدون نیاز به بستری و بدون جای زشت زخم است.

این روش، روش جدیدی است که به مردان و زنان امکان برداشتن "گردن بوقلمونی" یا "غبغب" آن ها را بدون نیاز به برداشتن پوست اضافه می دهد. لیفت گردن با کمک لیزر از فشرده سازی پوست با کمک لیزر استفاده می کند تا ذخایر کوچک چربی را بردارد در حالی که پوست اطراف را فشرده می کند و کیفیت آن را بهبود می بخشد.

رفع غبغب با لیزر، یک روش برای بهبود ظاهر گردن شماست. این روش ها می توانند شامل موارد ذیل باشند:

برداشتن پوست اضافه

برداشتن یا جرح و تعدیل عضلات گردن

با استفاده از دستگاه های لیپوماتیک - شاک ویو-کویتیشن- برای برداشتن چربی اضافی

تزریق بوتاکس برای رفع مشکلات از طریق پر کردن یا استفاده از گردن بند

برای رفع و از بین بردن غبغب با لیفت گردن باید سلامتی خوبی برخوردار باشید. قبل از هر چیز با جراحتان مشورت خواهید کرد. برای آن جلسه (با جراحتان) اهداف خود درمورد اینکه می خواهید چه چیزهایی را تغییر دهید به خاطر بسپارید.

3 نظر

نگار

سلام ميشه هزينه از بين بردن غبغب با ليزر رو بفرماييد؟

18 اسفند 1396

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. باید حضوری معاینه بشید تا هزینه مشخص بشه.

20 اسفند 1396
رها بهاری

حتی اگه اندازه ی غبغب خیلی بزرگ باشه با لیزر برطرف میشه؟ و چند جلسه لازم هست؟

19 اسفند 1398

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. در صورتی که اندازه غبغب بزرگ باشد، با جراحی میشه برطرفش کرد و با لیزر امکان پذیر نیست.

19 اسفند 1398
زهرا شاهی

حدود هزینه اش چقدر هست ؟ از چند تومن تا چند تومن هزینه میشه ؟

6 اردیبهشت 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. هزینه کاشت مو بستگی به تعداد تار مو داره. باید عکس ها تون رو به شماره های کلینیک توی واتساپ یا تلگرام بفرستید تا مشخص بشه چند تار مو می تونید بکارید.

11 اردیبهشت 1399