اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

تزریق چربی به دست و صورت

تزریق چربی به دست و صورت

تزریق چربی به دست و صورت

آیا می دانید پیری صورت در بعضی افراد به دلیل کاهش چربی زیر پوست است. با بالا رفتن سن، بافت چربی صورت کم می شود که افتادگی پوست و شلی و چروک را بیشتر می کند، بنابراین کشیدن و بالا بردن پوست باعث جوان سازی کلی نمی شود. گاهی اوقات سفت تر و کشیده تر نمودن پوست باعث جوانتر شدن آن نمی شود بلکه پرتر بودن صورت باعث جوانتر شدن آن می شود.

قسمت هایی از پوست صورت که دچار کاهش حجم می شود مثل گونه ها، گودی زیر چشم، خط خنده، شقیقه ها، نازک شدن لبها و حتی پشت دستها را میتوان با تزریق چربی که از خود فرد گرفته می شود به ناحیه مورد نظر تزریق میگردد پر نمود و کاهش حجم را اصلاح کرد .

روش تزریق چربی به صورت ( زیر چشم، لب و گونه) یک فرآیند سه مرحله ای ساده دارد که شامل برداشتن چربی از یک نقطه بدن، تصفیه کردن چربی برداشته شده، و در نهایت تزریق سلول های چربی به محل های مورد نیاز هدف است. نتایج تزریق چربی به صورت معمولاً بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است و می تواند برای چند ماه یا چند سال و یا برای تمام عمر دوام و ماندگاری داشته باشد.

روش درمانی انتقال چربی فقط تحت بی حسی موضعی و نه بی هوشی عمومی انجام می شود و در زمان درمان، بیمار در حالت بیداری کامل قرار دارد. در این زمان مقدار و نوع ماده بی حسی استفاده شده تا حدودی بستگی به  حجم انتقال چربی دارد و پزشک می تواند در این رابطه با توجه به شرایط بیمار تصمیم گیری نماید.

یک دست استخوانی چین و چروک دار با رگ های بزرگ، لکه های خورشیدی  و شیارهای عمیق  افزایش سن را نشان می دهد،روش چاقی موضعی با تزریق چربی اثربخشی بیشتری دارد و گفته می شود که برای چندین سال ماندگاری دارد.

تزریق چربی به دست

 

 

0 نظر