اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

لیزر دایود

لیزر دایود

لیزر دایود

لیزر دایود

این سیستم با طول موج 808 nm  با بهترین عمق نفوذ برای نفوذ به اعماق پوست برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می شود. جذب این طول موج بیشتر از سایر دستگاه های لیزر است، در فرآیند درمان، شعاع های موازی و کنترل شده ی پرتو لیزر، دمای فولیکول و اطراف آن را افزایش می دهد که این فرآیند موجب مرگ فولیکول های مو می گردد و اثر حرارتی و نابود کنندگی بیشتری را در مرکز فولیکول و سلول های بنیادی رشد مو ایجاد می کند و از رشد مجدد آن جلوگیری می کند .

لیزر دایود 808 نانو متر، رنگدانه های سیاه فولیکول مو را هدف قرار می دهند و موها را به راحتی تخریب می کند. انرژی و اشعه خروجی بسیار یکنواخت در تمامی پالس های اعمال شده در واحد زمان، باعث می گردد تا بیمار درد کمتری احساس کرده و از بافت های پوست بیشترین محافظت به عمل آید و هیچگونه عوارض جانبی از جمله سوختگی، درد و التهاب را بجای نمی گذارد

این دستگاه برای رفع موهای زائد به صورت سریع، مطمئن، بدون درد و دائمی برای تمامی انواع پوست ( هر 6 نوع ) حتی پوست های تیره مورد استفاده قرار می گیرد و مناسب برای مناطق مختلف بدن از جمله صورت، بازوها، زیر بغل، قفسه سینه، پاها و ... میباشد.  

مزایای استفاده :

  •     کاهش زمان درمان
  •     زمان پالس قابل تنظیم
  •     بدون قطعات مستهلک شونده
  •      با ایمنی بسیار بالا
  •     کارایی بالا برای تمامی 6 نوع پوست
  •     مورد استفاده برای تمامی نواحی بدن

 

0 نظر