اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

لیفت صورت با تکنیک نخ

لیفت صورت با تکنیک نخ

لیفت صورت با تکنیک نخ

از سن 40 سالگی، صورت و گونه شروع به پایین افتادن می کنند و ما گذشت زمان را احساس می کنیم.
لیفت صورت با نخ این فرصت را می دهد که بدون جراحی های سنگین، بدون بیهوشی، بدون بستری شدن در بیمارستان و بدون زمان بهبودی طولانی صورت خود را حداقل به 10 سال گذشته برگردانیم.
لیفتینگ صورت با نخ، تکنیکی است که با بی حس کننده موضعی در کمتر از 45 دقیقه و بدون هیچ بستری شدن در بیمارستان انجام می شود.
پس از جای گزاری نخ ها اتفاقاتی رخ میدهد که موجب تحریک کلاژن سازی و سلول سازی پیرامون نخ ها میگردد ، لیکن این یک روش کلاژن سازی صرف نیست .
این نخ ها قابل جذب بوده و بر اساس نوع و برند زمان بازجذب متفاوتی دارند.در این روش قرار دادن نخ های خاصی در زیر پوست موجب یک واکنش التهابی خفیف ایجاد میشود که این واکنش التهابی کلاژن سازی و افزایش گردش خون را در پی دارد که به آن امبدینگ یا لیفت با نخ یا ترد لیفت Thread lift می گویند. بدین ترتیب در روش امبدینگ در ناحیه زیر پوست داربستی تشکیل میشود که میتواند پوست رامحکم تر در جای خود نگه دارد .حدود ۳۰ درصد از اثرات لیفت در همان روزهای اول قابل مشاهده است و مابقی اثرات لیفت حدود چهار ماه بعد از قراردادن نخ های امبدینگ شروع میشود .پس از جذب نخ ها ،کلاژن های ساخته شده مسول ادامه جریان لیفت خواهند بود .
نخهای کارگزاری شده پس از چهار تا ۱۸ ماه وابسته به نوع نخ به طور کامل جذب می شوند اما اثرات لیفتینگ نخهای کارگزاری شده بین یک تا پنج سال ،توسط کلاژن و بافت ایجاد شده در پیرامون نخ ها باقی خواهد ماند.
بهبود فوری به بیمار این امکان را می دهد که در عرض 2 روز به فعالیتهای طبیعی خود باز گردد و پس از 2 هفته بافت های نرم بهبود یافته ودر نتیجه هیچ نشانه ای از انجام این روش پدیدار نخواهد یود.
نخ ها از طریق یک سوراخ کوچک در منطقه تمپورال سر ( در بین موهای جلوی گوش ( قرار داده می شود.
این نخ ها از پلی پروپیلن و PDO ساخته شده، موادی زیست سازگار با بدن انسان که برای سالهای زیاد در جراحی قلب و عروق و چشمی استفاده می شود.

لیفتینگ صورت با نخ، برای تصحیح چین خط خنده، خطوط پیشانی و نیز بیضی شکل صورت، گونه ها و گردن استفاده می شود.

نتایج حاصل، بسیار برجسته و مهم است. خستگی صورت برطرف شده و برای سالهای زیاد به فرد ظاهری جوان تر و بسیار طبیعی می دهد.

لیفتینگ صورت با نخ، تکنیکی کارآمد برای هم مردان و هم زنان است
بیماران طی دو روز می توانند به فعالیتهای طبیعی خود باز گردند اما معمولا ده روز طول می کشد تا پوست محل عمل به طور کامل به حالت طبیعی خود باز گردد و تمام علائم ناپدید شود.
نتایج به دست آمده در درجه اول طبیعی است. ظاهر شما کمتر خسته است و صورت شما شاداب تر می شود. این جوان سازی شما را سر زنده می کند.
نتایج را به مدت چهار سال ماندگار است. متاسفانه ، هیچ روش جوان سازی فرآیند پیری را متوقف نمی کند. بعد از چهار سال در صورت افتادگی پوست، می توان با یک عمل سرپایی نخ ها را محکم کرد.
- بسیاری از پزشکان از روش سیلوئت برای درمان فلج صورت استفاده می کنند.
- روشی کم تهاجم است.
- نخ ها بی ضرر هستند.

- نخ ثابت می شود و در صورت حرکت نمی کند.
- نخ ها جذب می شوند ولی اثرات عمل طولانی است.

0 نظر