اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

لیفتینگ پوست صورت و بدن

لیفتینگ پوست صورت و بدن

لیفتینگ پوست صورت و بدن

لیفتینگ صورت از زمانی که تنها برای پوست بکار می رفت و اثربخشی کوتاه مدتی داشت، دچار تحول شده است. روش های لیفتینگ صورت مانند لیفت صورت با نخرا می توان بسته به نیازهای فرد تنظیم کرد. روش لیفت صورت با نخ و سایر روش ها دیگر باعث ایجاد حفره های  بادی در پوست نمی شوند. جراحی کشیدن پوست صورت، جامع ترین روش برای درمان چین و چروک و افتادگی  پوست ناشی از افزایش سن است. این جراحی از عمل های سرپایی کوتاه تا جراحی های پیچیده تر متغیر می باشد. کشیدن پوست صورت موجب حذف پوست اضافی،  سفت شدن بافت های زیرین و پوست ماهیچه ها  بر روی صورت و گردن می شود. این  خود موجب رفع ضایعات نیمه میانی صورت، فک و گونه ها، چانه ها شده و ارزش خود را به عنوان یک استاندارد طلایی برای جوانی مجدد پوست حفظ می کند.

این روش جراحی برای رفع افتادگی پوست پیشانی، ابرو و بالای پلک است که موجب بهبود ظاهر چروک ها در پیشانی و بین چشمان می شود.

معمولا جراحی در حالت هوشیاری انجام می شود ولی باید تا حدودی داروی بیهوشی موضعی تزریق شود تا درد حس نشود.برای کاهش استرس و هیجان می توان دارو مصرف کرد. در برخی از موارد، بیهوشی کلی باید انجام شود. طی عمل ممکن است کشیدگی پوست پیشانی یا درد حس شود. برخی بیماران طالب بیهوشی کامل بوده و از این روی دردی حس نمی کنند.

بخش هایی از مو در منطقه جراحی باید کنار زده شود. مو در محل خط برش باید   کوتاه شود اما بخش زیادی نیاز به  کوتاهی ندارد.

پزشک یک برش جراحی  در سطح گوش ایجاد می کند. این برش تا نوک پیشانی در فرق ادامه دارد طوری که پیشانی زیاد بالاتر  به نظر نمی رسد.

اگر طاس یا در حال طاسی هستید، جراح می تواند یک برش در میانه فرق ایجاد کند تا زخم ظاهر نشود.

برخی از جراحان از چندین زخم کوچک استفاده کرده و   جراحی را با اندوسکوپی انجام می دهند.

بعد از برداشت بافت اضافی،پوست و ماهیچه، پزشک برش را بخیه می زند. قبل از پانسمان، مو و صورت برای جلوگیری از خارش شسته می شود.

کشیدن پوست سینه

کشیدگی سینه موسوم به  ماستوپکسی موجب بزرگ شدن سینه ها با حذف پوسته های اضافی و سفت شدن بافت های اطراف  و کشیدگی خطوط پوستی جدید می شود.این کار در شرایط بیمارستانی، به صورت جرایی سرپایی یا در اتاق عمل دکتر صورت می گیرد.

تغییرات و کاهش  کشسانی پوست سینه می تواند ناشی از موارد زیر باشد:

  • بارداری
  • شیردهی
  • نوسانات وزن
  • پیری
  • جاذبه
  • وراثت

کشیدن پوست شکم

در لایه برداری شکم پهلو سنتی ، یک برش افقی در بالای خط مو ناحیه تناسلی ایجاد می شود. طول این برش در ناحیه شکم با توجه به  مقدار پوست اضافی تعیین می شود.

سپس پوست به سمت قفسه سینه شکافته و عضلات سخت تر ، ناف تغییر شکل و پوست اضافی برداشته می شود. جراح زیبایی شما همچنین ممکن است ترکیب لیپوساکشن با روش  لایه برداری شکم پهلو را برای بهترین نتایج را توصیه کند.

در مواردی که پوست شل به طرف کمر حرکت می کند، برش  نیز به طرف کمر ادامه یافته و   به این فرایند کشیدگی پوست دور شکم می گویند.

جراحی شکم پهلو تحت بی هوشی کامل انجام می شود و اغلب به صورت سرپایی و بدون بستری شدن در  کلینیک مرکز زیبایی دی است. در همه جا این جراحی بین  2 تا 4 ساعت به طول می انجامد. بعد از چندین روز عفونت خفیف دیده شده و سپس بر طرف می شود.

کشیدن پوست زیر چشم

پوست اطراف چشم شما نازک تر و ظریف تر از پوست بدن است، به طوری که به نظر می رسد نشانه هایی از پیری و صدمات  نور خورشید اغلب در این مناطق دیده می شوند. پوست شروع به خشک شدن و چین و چروک خوردن با گذشت سن می کند اما پس از یک مراقبت معمولی از پوست ساده می توانید آن را مرطوب و جوان نگه دارید.

کشیدن پوست پلک بدون جراحی  برای اهداف  زیر توسعه یافت:

  • چین و چروک چشم
  • افتادگی پلک  زیر  چشم
  • از دست دادن پوست در زیر چشم
  • گودی های سیاه زیر چشم
  • کشیدگی  ابرو
  • کشیدگی  پوست زیر چشم
  • کاهش اندازه کیسه های تحت چشم
  • بلند شدن زاویه چشم
  • کوچک شدن لایه پوست بالای پلک
  • درمان چین و چروک چشم
  • درمان چین و چروک بدون تزریق بوتوکس
  • خلاصی از  دایره های سیاه زیر چشم

3 نظر

شهره أفشار

سلام. من 50 ساله هستم و مايل به ليفتينگ بدون بيهوشي كامل ميباشم. مكمنه لطفا هزينه ليفتينگ را بگيد چند هست؟ ممنونم

30 تیر 1396

پاسخ

مدیر سایت

با سلام و احترام . لطفا با کلینیک تماس گرفته و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگزارید .

24 مرداد 1396
لیلی

سلام من 35 سال دارم و پوست صورتم افتادگی پیدا کرده و پلک بالا و پایین چشم چروک شده و خواستم ببینم هزینه لیفت کل صورت چقدر می شود؟

15 بهمن 1396

پاسخ

مدیر سایت

با سلام.باید معاینه بشید تا ببینن انجام لیفت کامل براتون امکانپذیر هست یا نه

16 بهمن 1396
با سلام من صد یقه مظفری هستم من هم عمل مدل جدید کردم ولی بعد از دوباره افتادگی گردن صورتم هم افتادگی شد ید و همانطور چشمانم این خیلی عصبی کرده من را و پول آنچنانی ندارم که آنجا عمل کنم و می دانم ایران بهترین دکتر ها را دارد و اگر می شود یک دکتر خوب در شیر

من صورتم و گردن افتادگی دارد و اگر می توانید یک دکتر خوب معرفی کنید به من من می دانم ایران دکتر های خوبی دارد تا این کشورها ک می توانید یک دکتر خو ب به من در شیراز وخود خیلی ممنون می شوم چون این پیری صورت و گردن خیلی عصبی کرده منو مرسی تشکر

10 آذر 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. خیلی از روش های جوانسازی مربوط به افتاگی پوست رو انجام میدیم، منتهی یا باید عکس هاتون رو بفرستید یا برای معاینه حضوری تشریف بیارید

18 آذر 1399