اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

عمل زیبایی واژن

عمل زیبایی واژن

عمل زیبایی واژن

عمل تنگ کردن واژن یا پرینورافی یک نوع عمل جراحی ترمیمی و زیبائی واژن محسوب شده که هدف آن کاهش سایز واژن می باشد. عمل لابیاپلاستی  نیز در جهت تکمیل عمل زیبایی قسمت خارجی واژن انجام می شود. 

جهت انجام این عمل و حصول بهترین نتیجه انتخاب یک جراح حاذق اهمیت بسیاری دارد.

چه کسانی  کاندید عمل ترمیم و زیبایی واژن  می باشند؟

بسیاری از خانم ها با افزایش سن و یا پس از بارداری و زایمان و یا تغییرات وزن و یا حتی افراد زایمان نکرده ( بدلایل ژنتیکی دارای شلی بافت های پرینه ) از گشادی واژن و کاهش میل جنسی و عدم رضایت همسرشا ن در رابطه زناشویی شاکی هستند. برخی از افراد در رسیدن به ارگاسم ( اوج لذت جنسی) دچار اختلال هستند و یا از عفونت های مکرر واژن و رحم بدلیل باز بودن دهانه واژن  رنج می برند. درمان قطعی و برگشت ناپذیر تمامی این علائم با انجام عمل واژینوپلاستی یا پرینورافی می باشد.

این عمل تحت بی هوشی سبک عمومی یا بی حسی موضعی قابل انجام بوده  طول عمل حدود نیم تا یک ساعت می باشد. در برخی موارد افرادی که دچار افتادگی رحم و مثانه هم هستند انجام آنها با هم در یک جلسه امکان پذیر می باشد. بهبودی پس از عمل سریع بوده و تمامی بیماران 3 روز پس از عمل می توانند کار و فعالیت های عادی خود ( به جز نزدیکی ) را از سر بگیرند. انجام مقاربت جنسی خدود 27 روز پس از عمل توصیه می شود. درد پس از عمل بسیار مختصر بوده و با مصرف مسکن های تجویزی کاملا قابل کنترل می باشد.

با انجام این عمل ، بهترین نتایج زیبایی و رضایت جنسی حال شده و هیچ عارضه ای نیز جهت بیمار ندارد.

انجام عمل لابیاپلاستی و ترمیم واژن  در یک جلسه جراحی با هم نیز امکان پذیر می باشد.در برخی موارد بر حسب تمایل بیماران عمل تزریق چربی در لابیا به منظور برجسته سازی و زیبایی دستگاه تناسلی خارجی زنان و رفع  تیرگی پوست ناحیه تناسلی  و رفع شلی و افتادگی  واژن به همراه عمل تنگ کردن واژن  همزمان انجام می شود.

1 نظر

رکسانا

هزینه کلی تزریق چربی و روشن کردن واژن چقدر میشود؟و طی چند جلسه انجام میشود؟آیا پزشک خانوم هم برای این کار هستند؟

14 تیر 1399

پاسخ

مدیر سایت

با سلام. این خدمات رو ارائه نمیدیم.

19 تیر 1399