اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

چگونه جوان تر شویم؟

چگونه جوان تر شویم؟

چگونه جوان تر شویم؟

ویتامین cو معجزاتش:

ویتامین C نقش مهمی در بدن و حفظ سلامت و انعطاف پذیری آن دارد. اگرچه پوست جوان سرشار از ویتامین C است اما با بالا رفتن سن پوست به طور طبیعی و به مرور زمان مواد مغذی خود را از دست می دهد.

ویتامین C، نقش مهمی در تولید کلاژن دارد که باعث انعطاف پذیری پوست می شود.دریافت میزان کافی ویتامین C که باعث تولید کلاژن می شود در مقابله با چین و چروک موثر است.

ویتامین C آنتی اکسیدان قوی است. اگر چه این ویتامین جایگزین کرم ضد آفتاب محسوب نمی شود، اما در برابر نور خورشید از پوست محافظت می کند  و  پوست را ترمیم می کند.

ویتامین c اثر فوق الهاده ای در مقابله با لک های قهوه ای پوست دارد.

ماساژ یخ روی صورت:

استفاده از یخ روی صورت ، مزایای زیادی دارد:

 

*باعث افزایش گردش خون می شود

*به جلوگیری از بروز علائم پیری و چروک پوست کمک می کند

*باعث کاهش اکنه روی صورت میشود

*باعث درخشش طبیعی پوست می شود

*یخ باعث از بین بردن افتاب سوختگی میشود

*استفاده از یخ ، آرایش را برای مدت طولانی تری حفظ می کند. ماساژ تکه های یخ روی پوست صورت، قبل از آرایش ، دوام ارایش را بیشتر میکند

و اما تجه داشته باشید که:

گذاشتن  مستقیم یخ روی پوست باعث پارگی مویرگ های زیر پوست می شود . پس لطفا  قطعات یخ را در داخل پارچه ای لطیف و مناسب پیچیده و سپس آن را بر روی پوست تان بگذارید .

برای تهیه یخ از آب معدنی به جای آب ساده استفاده کنید .

عسل و معجراتش:

عسل به عنوان درمانی برای حفظ رطوبت پوست می تواند پوست خشک و خشن را به پوستی محکم، نرم و صاف تبدیل نماید.  عسل را داخل یک ظرف در داخل آب گرم قرار دهید زمانی که عسل رقیق‌تر شد و درجه حرارت آن برای پوست شما مناسب بود آن را به مدت 15 دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید.

ماست:

ماست حاوی اسید لاکتیک است که لایه بردار و روشن کننده خوبی به شمار می اید و باعث کاهش چین و چروک می شود.1فنجان ماست ساده را با 2یا3 قطره روغن زیتون یا روغن بادام و یک قاشق عسل مخلوط کنید و 20 تا 30دقیقه روی پوست خود قرار دهید.

چای سبز:

چای سبز سرشار از انتی اکسیدان است و باعث جلوگیری از پیری زود رس میشود.چای سبز پس از مرطوب کردن و خنک شدن به مدت 15 دقیقه روی چشم خود قرار دهید.

آووکادو:

اووکادو سرشار از ویتامین B و پتاسیم است.که لایه بردار خوبی برای پوست های خشک است.یک اواکادو و یک سفیده تخم مرغ و دو قاشق غذا خوری جو دوسر و یک قاشق چای خوری اب لیمو مخلوط کرده و 15 دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید.

 

 

0 نظر