اطلاعیه : کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دی هیچ شعبه ای در هیچ شهر یا استانی در ایران ندارد و تنها شعبه این مرکز در شهر شیراز می باشد .
به کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی خوش آمدید
blog detail header image

آنچه باید در مورد مراقبت های قبل از کاشت مو بدانید

آنچه باید در مورد مراقبت های قبل از کاشت مو بدانید

آنچه باید در مورد مراقبت های قبل از کاشت مو بدانید

مراقبت های قبل از کاشت مو حاوی نکاتی می باشد که رعایت کردن آنها یک تا دو هفته قبل از عمل، منجر به گرفتن نتیجه ایده آل و مطابق با انتظارتان خواهد شد، توصیه های زیر را قبل از کاشت مو بخوانید و جدی بگیرید.

هفته قبل از کاشت مو، مصرف داروهای زیر را به علت اینکه باعث افزایش خونریزی در حین عمل می شوند، قطع کنید. شما می توانید دو روز بعد از کاشت به مصرف آنها ادامه دهید.

  • آسپیرین
  • داروهای ضدالتهابی
  • ویتامین های B و E
  • رقیق کننده های خون
  • ایپوبروفن
  • داروهای گیاهی

هفته قبل از کاشت مو، از کشیدن سیگار خودداری کنید، زیرا سیگار کشیدن رگ های خونی را مسدود می کند و جریان خون را کاهش می دهد. مونوکسید کربن موجود در دود سیگار باعث کاهش جریان اکسیژن به خون می شود. این عوامل ممکن است سبب کند شدن روند بهبودی بعد از عمل شوند.

هفته قبل از کاشت مو، پزشکتان را در جریان داروهایی که مصرف می کنید و یا شرایطی که به لحاظ سلامتی دارید قرار دهید، چرا که مشکلاتی مانند آلرژی، فشار خون بالا، اختلال خواب، آسم، اختلالات خونریزی، مشکلات تنفسی، دیابت و یا بیماری های کلیوی ممکن است عمل شما را تحت تأثیر قرار دهند.

هفته قبل از کاشت مو، داروهای تقویت رشد مو مانند ماینوکسیدیل یا روگین را متوقف کرده و سپس دو هفته بعد از آن ادامه دهید.

هفته قبل از کاشت مو، در صورت انجام کاشت مو به روش FUT بهتر است موهای خود را کوتاه نکنید تا نواری که از پشت سرتان برداشته می شود را بتوان پوشاند.


صبح روز کاشت مو، موهایتان را بشویید و از شامپوی همیشگی تان استفاده کنید. از اسپری، ژل یا هر محصول دیگری استفاده نکنید. در صورتی که از اکستنشن مو یا کلاه گیس استفاده می کنید، قبل از شستن موها آن را برداشته و تا زمان بعد از عمل نپوشید.

صبح روز کاشت مو، لباس راحتی دکمه دار و یا زیپ دار بپوشید.

صبح روز کاشت مو، یک صبحانه کامل میل کنید و آب فراوان بنوشید.

صبح روز کاشت مو، با توجه به اینکه کاشت مو تحت بیهوشی موضعی انجام می شود و به علت آرام بخش هایی که دریافت می کنید، در حالت گیجی و خواب آلودگی به سر خواهید برد، قادر به رانندگی نیستید و بایستی حتماً فردی همراه داشته باشید تا شما را به خانه برساند.

صبح روز کاشت مو، برنامه دیگری برای خود تعیین نکنید، زیرا کاشت مو یک روز کامل طول خواهد کشید.


توصیه های مهم دیگری که باید قبل از عمل بدانید:

موبایلتان را با خود به اتاق عمل نبرید، زیرا بایستی فضای عمل استریل باشد.

دوستان یا نزدیکانتان شما را در حین عمل نمی توانند ببینند.

 

 

0 نظر